Zdá se, že jedinou změnou v kalendáři WRC pro rok 2014 bude to, že se budeme muset rozloučit s Rally Acropolis a můžeme se těšit na Rally Poland. V kalendáři tedy zůstává 13 podniků.
27. září by měla Světová rada FIA schválit kalendář WRC pro rok 2014. Pro většinu soutěží by se nemělo nic měnit. Do kalendáře se ale pravděpodobně vrací Rally Poland na úkor soutěže v Řecku. Ta byla součástí kalendáře MS v rally od roku 1973 a patří tak mezi jednu z klasik. Pro Polsko mluví koncept soutěže přesahující hranice země a také enormní nadšení diváků, které se ještě zvýšilo s příchodem Roberta Kubici do této kategorie.
Předběžný nástin kalendáře WRC pro rok 2014:
Rallye Monte-CarloRally SchwedenRally Guanajuato Mexico Vodafone Rally de Portugal Philips LED Rally Argentina Rallye PolandRally d'Italia Sardegna Neste Oil Rally Finland ADAC Rallye Deutschland Coates Hire Rally Australia Rallye de France-AlsaceRallye RallyRACC-Rally de Espana Wales Rally GB
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?