Zdá se, že jedinou změnou v kalendáři WRC pro rok 2014 bude to, že se budeme muset rozloučit s Rally Acropolis a můžeme se těšit na Rally Poland. V kalendáři tedy zůstává 13 podniků.
27. září by měla Světová rada FIA schválit kalendář WRC pro rok 2014. Pro většinu soutěží by se nemělo nic měnit. Do kalendáře se ale pravděpodobně vrací Rally Poland na úkor soutěže v Řecku. Ta byla součástí kalendáře MS v rally od roku 1973 a patří tak mezi jednu z klasik. Pro Polsko mluví koncept soutěže přesahující hranice země a také enormní nadšení diváků, které se ještě zvýšilo s příchodem Roberta Kubici do této kategorie.
Předběžný nástin kalendáře WRC pro rok 2014:
Rallye Monte-CarloRally SchwedenRally Guanajuato Mexico Vodafone Rally de Portugal Philips LED Rally Argentina Rallye PolandRally d'Italia Sardegna Neste Oil Rally Finland ADAC Rallye Deutschland Coates Hire Rally Australia Rallye de France-AlsaceRallye RallyRACC-Rally de Espana Wales Rally GB
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.