Zdá se, že jedinou změnou v kalendáři WRC pro rok 2014 bude to, že se budeme muset rozloučit s Rally Acropolis a můžeme se těšit na Rally Poland. V kalendáři tedy zůstává 13 podniků.
27. září by měla Světová rada FIA schválit kalendář WRC pro rok 2014. Pro většinu soutěží by se nemělo nic měnit. Do kalendáře se ale pravděpodobně vrací Rally Poland na úkor soutěže v Řecku. Ta byla součástí kalendáře MS v rally od roku 1973 a patří tak mezi jednu z klasik. Pro Polsko mluví koncept soutěže přesahující hranice země a také enormní nadšení diváků, které se ještě zvýšilo s příchodem Roberta Kubici do této kategorie.
Předběžný nástin kalendáře WRC pro rok 2014:
Rallye Monte-CarloRally SchwedenRally Guanajuato Mexico Vodafone Rally de Portugal Philips LED Rally Argentina Rallye PolandRally d'Italia Sardegna Neste Oil Rally Finland ADAC Rallye Deutschland Coates Hire Rally Australia Rallye de France-AlsaceRallye RallyRACC-Rally de Espana Wales Rally GB
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?