Ve Francii se do továrního Citroënu DS3 WRC vrací Sébastien Loeb, to znamená, že mu v hlavním týmu musí udělat místo Dani Sordo. Španěl pojede v Abu Dhabi Citroën Total World Rally Teamu, za který normálně startuje Khalid Al-Quassimi.
Po hodně nepovedené domácí rally Volkswagenu a prvním vítězství Sorda je šampionát mezi týmy otevřený. Do konce roku zbývají 4 soutěže a Citroënu chybí na Volkswagen 26 bodů.
Dani Sordo v Austrálii nuceně pauzíruje, ve Francii se chce ale opět představit v plné síle. Jeho cíl je jasný: Pokusit se míchat pořadím mezi nejrychlejšími, aby tak obral o body tovární Volkswagen.
Naopak jezdci továrního týmu pro tuto soutěž, Sébastien Loeb a Mikko Hirvonen, se musí snažit posbírat co nejvíc bodů pro hlavní tým. Francouzský rekordman, který jede svoji poslední soutěž, byl na asflatu vždy silný, a tak u něj by problém být neměl.
Zatím není jasné, jestli se do Francie už stačí uzdravit Mikko Markkula, spolujezdec Andrease Mikkelsena. V Austrálii jej zastupuje Paul Nagle. Kdo by Fina případně zastoupil ve Francii je otázkou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.