Ve Francii se do továrního Citroënu DS3 WRC vrací Sébastien Loeb, to znamená, že mu v hlavním týmu musí udělat místo Dani Sordo. Španěl pojede v Abu Dhabi Citroën Total World Rally Teamu, za který normálně startuje Khalid Al-Quassimi.
Po hodně nepovedené domácí rally Volkswagenu a prvním vítězství Sorda je šampionát mezi týmy otevřený. Do konce roku zbývají 4 soutěže a Citroënu chybí na Volkswagen 26 bodů.
Dani Sordo v Austrálii nuceně pauzíruje, ve Francii se chce ale opět představit v plné síle. Jeho cíl je jasný: Pokusit se míchat pořadím mezi nejrychlejšími, aby tak obral o body tovární Volkswagen.
Naopak jezdci továrního týmu pro tuto soutěž, Sébastien Loeb a Mikko Hirvonen, se musí snažit posbírat co nejvíc bodů pro hlavní tým. Francouzský rekordman, který jede svoji poslední soutěž, byl na asflatu vždy silný, a tak u něj by problém být neměl.
Zatím není jasné, jestli se do Francie už stačí uzdravit Mikko Markkula, spolujezdec Andrease Mikkelsena. V Austrálii jej zastupuje Paul Nagle. Kdo by Fina případně zastoupil ve Francii je otázkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.