Vycházející hvězda světových soutěží, Thierry Neuville, v jednom z rozhovorů s novináři řekl, že nutně nemusí zůstat u M-Sportu i pro příští rok. Že by vyjednával s Citroënem o návratu?
Díky druhému místu z Německa se Thierry Neuville pasoval do role nejbližšího pronásledovatele Sébastiena Ogiera v tabulce MS. Belgičan ve službách Fordu ztrácí na jezdce Volkswagenu 75 bodů, do konce roku zbývají 4 soutěže.
Mladík sice ještě v MS nikdy nevyhrál, ale například v posledních čtyřech soutěžích byl vždy na podium. V Německu propásl svoji zatím asi největší šanci na vítězství, když vyjel z tratě na závěrečné Power Stage. Cílem pro zbytek sezony je určitě získat svoje první vítězství ve WRC, jezdec už ale také přemýšlí nad svoji budoucností.
Zatím není jisté, zda-li zůstane i pro příští rok u privátního M-Sportu, který nasazuje Fordy. "Ve svém současném týmu se cítím dobře. Nasser [Al-Attiyah] a Malcolm [Wilson] mi poskytli pro tento rok skvělou příležitost. Myslím, že s M-Sportem mohu zažít skvělou budoucnost. Na druhou stranu, zatím jsem stále nevyhrál, zajel jsem několik podiových umístění," říká soutěžká.
Zdá se, že Neuville může vybírat mezi M-Sportem/Fordem, Citroënem a Hyundaiem
Také konkurence jeho výkony dobře sleduje. Yves Matton, šéf Citroënu, by určitě rád získal svého bývalého svěřence zpět do týmu Citroën. Belgičan Matton chtěl počkat se začátkem rozhodování o jezdecké sestavě až po Německé rally. Tu, jak dobře známo, vyhrál Dani Sordo, který si tak řekl o další spolupráci. Jenže zároveň na stejné soutěži zářil také Neuville ve Fordu Fiesta RS WRC.
"Já jsem otevřený všemu. Pokud by byl tým nebo výrobce, který by měl o mě zájem, tak si samozřejmě jejich nabídku vyposlechneme a nakonci se nějak rozhodneme," dodává 25 letý mistr IRC. Kromě M-Sportu a Citroënu je ve hře samozřejmě i Hyundai. Jediný tým, který se zdá být pro příští rok již obsazený, je Volkswagen.
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.