První vítězství Daniho Sorda přišlo právě akorát - Španěl byl dokonce pro rally v Austrálii vyměněn. Německý úspěch by mohl jeho pozici posilnit, nicméně chce to, aby na tuto jízdu navázal ve Francii.
"Když jsme s Danim podepsali, měli jsme plán, že s námi získá svoje první vítězství v MS. To mělo přijít na asfaltu. V Německu svoje tempo neustále vylepšoval a byl lepší a lepší. Opravdu na mne Dani udělal dojem. Odvedl práci, kterou jsme od něj očekávali," komentuje výkon svého svěřence Yves Matton.
I přesto si však Dani nemůže být jistý prodloužením smlouvy s Citroënem. V Austrálii dostane jeho auto Kris Meeke a spekuluje se o něm jako o jezci pro rok 2014. Dani dostane šanci až ve Francii. Také Matton ví, že 'jedna vlaštovka léto nedělá'.
Sordo se šotolinou letos hodně zápolí, na asfaltu ale zazářil
"Vítězství je důležitým bodem, ale ne jediným. Pokud s někým podepíšeme smlouvu, tak chci, aby vyhrával. Ale v potaz přicházejí i další faktory. Je těžké říct, kdy se rozhodneme. Není to jen na mě. Vždy jsem říkal, že na jezdecké dvojici začneme pracovat po Německu. Pro mě byla tato první asfaltová rally velmi důležitá," pokračuje Belgičan.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.