Evgeny Novikov připustil, že jel až moc na hraně hned zkraje soutěže. Jenže to se mu vymstilo a hned v první rychlostní zkoušce Rally Deutschland neudržel Fiestu RS WRC na trati.
Rus měl za sebou méně než 5 kilometrů úvodní 23,5 km dlouhé vložky Blankenheim, když jeho Fiesta RS WRC sklouzla z tratě a zapadla mezi stromy. Auto zůstalo nepoškozené ale i přes maximální úsilí obou členů posádky se nepodařilo dostat vůz zpět na trať.
"Myslím, že jsem na to tlačil na těchto pneumatikách až moc. Byly ještě studené. Byl to teprve začátek testu a já jsem při brždění udělal chybu. Na brzdy jsem šel až moc pozdě a auto sklouzlo z tratě. Bohůžel nikdo nebyl kolem, aby nám pomohl dostat auto zpět na trať. Museli jsme vzdát, protože jsme zůstali zaseklí," popisuje 22 letý soutěžák.
Pro něj je to další z nepovedných soutěží v letošní sezoně. V Argentině a Portugalsku sice dojel na 4. místech, ale jinak si letos na své konto připisuje jednu nehodu za druhou.
Kam se poděla loňská spolehlivost? Nebo že by bylo něco pravdy na tom, že jediný Denis Giraudet dokázal ruského bouřliváka zklidnit?
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?