Evgeny Novikov připustil, že jel až moc na hraně hned zkraje soutěže. Jenže to se mu vymstilo a hned v první rychlostní zkoušce Rally Deutschland neudržel Fiestu RS WRC na trati.
Rus měl za sebou méně než 5 kilometrů úvodní 23,5 km dlouhé vložky Blankenheim, když jeho Fiesta RS WRC sklouzla z tratě a zapadla mezi stromy. Auto zůstalo nepoškozené ale i přes maximální úsilí obou členů posádky se nepodařilo dostat vůz zpět na trať.
"Myslím, že jsem na to tlačil na těchto pneumatikách až moc. Byly ještě studené. Byl to teprve začátek testu a já jsem při brždění udělal chybu. Na brzdy jsem šel až moc pozdě a auto sklouzlo z tratě. Bohůžel nikdo nebyl kolem, aby nám pomohl dostat auto zpět na trať. Museli jsme vzdát, protože jsme zůstali zaseklí," popisuje 22 letý soutěžák.
Pro něj je to další z nepovedných soutěží v letošní sezoně. V Argentině a Portugalsku sice dojel na 4. místech, ale jinak si letos na své konto připisuje jednu nehodu za druhou.
Kam se poděla loňská spolehlivost? Nebo že by bylo něco pravdy na tom, že jediný Denis Giraudet dokázal ruského bouřliváka zklidnit?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.