Majerčák s Kollárikom zachránili v Lubeníku KL Racing Team

Majerčák, Vlastimil - Kollárik, Marcel
Majerčák, Vlastimil - Kollárik, Marcel, foto: Archiv RallyZone.cz
Miroslav Majláth 21. srpna 2013 22:53
Sdílej:

Žilinský KL Racing Team v rámci Global Oil V. Rally Lubeník reprezentovali celkovo tri súťažné posádky. V cieli sme však videli iba jednu z nich.

Už prvá rýchlostná skúška Global Oil V. Rally Lubeník sa stala osudnou pre posádku Tomáš Kukučka – Marek Podobník, ktorí svoj Mitsubishi Lancer EVO IX poslali mimo trať už v prvej zákrute Rally Lubeník. „Prešli sme naozaj iba nejakých štyristo metrov trate, neviem asi som mal ešte studené pneumatiky, ale skôr si myslím, že som bol v tej zákrute podstatne rýchlejší ako som mal byť. Našťastie si to odnieslo iba Mitsubishi a nám s Marekom sa nič nestalo. Škoda, nabudúce si musím na takéto veci dávať väčší pozor,“ vysvetlil dianie pred haváriou Tomáš Kukučka.

Druhou posádkou KL Racing Teamu, ktorá bola nútená zo súťaže predčasne odstúpiť bola dvojica Tomáš Fusko – Jakub Slovák. Tým začala najskôr na druhej rýchlostnej skúške horieť Škoda Felicia Kit Car a následne sa prejavila aj porucha motora. Neostávalo teda nič iné ako odovzdať jazdný výkaz a pobrať sa domov, do Dobšinej. „V prvom teste nám začal kvapkať olej z prevodovky na výfuk, čo sa samozrejme chytilo a horelo. V stopke sme tento požiar uhasili a išli sme ďalej. Druhá rýchlostná skúška išla super, len pred jej koncom nám zdrhlo kladku a roztrhlo remeň. Keďže sa táto porucha nedala opraviť na prejazde, odovzdali sme jazdný výkaz. Škoda, myslím si, že sme súťaž od začiatku dobre rozbehli a mohol z toho byť aj pekný výsledok, technike sa však niekedy nedá rozkázať,“ vysvetlil smutný Tomáš Fusko.

Česť Žilinského KL Racing Teamu tak musela zachraňovať posledná posádka Vlastimil Majerčák – Marcel Kollárik jazdiaca na Mitsubishi Lancer EVO IX. O tom, že sa im to darilo viac ako dobre svedčí aj druhé miesto v triede 3 a deviata priečka absolútneho poradia. „Som veľmi spokojný. Splnili sme cieľ, ktorý sme si dali pred súťažou. Na prvé miesto to dnes nestačilo, druhé miesto je pre nás perfektné. Jediné čo mrzí je, že v rámci KL Racing Teamu sa nepodarilo dôjsť až do cieľa aj našim kolegom,“ zhodnotil Global Oil V. Rally Lubeník Vlasto Majerčák.

„Lubenícka rally je pre náš tím asi naozaj zakliata. V minulom roku sme tu prišli o Vlasta s Marcelom, v tomto roku o oboch Tomášov aj s ich spolujazdcami. Rally je však už taká, nevyhýbajú sa jej ani havárie, ani technické poruchy. Som rád, že do cieľa prišli aspoň Vlasto s Marcelom, za čo im veľmi pekne ďakujem, rovnako ako v Tatrách, aj tu dokázali, že už patria vo svojej triede k najlepším. Poďakovanie samozrejme patrí aj organizátorovi za pekne pripravenú súťaž a našim partnerom za podporu,“ dokončil rozprávanie manažér KL Racing Teamu, Marek Lokaj.

Posádky Kl Racing Teamu budú mať ich priaznivci možnosť sledovať opäť o tri týždne na Rally Košice, ktoré budú zároveň aj posledným podujatím seriálu DMACK Rally 2013 – Majstrovstvá Slovenska.

Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.