RUFA Šport suverénne ovládol Rally Lubeník

Grzyb, Grzegorz
Grzyb, Grzegorz, foto: www.autosportfoto.sk
Miroslav Majláth 20. srpna 2013 20:22
Sdílej:

Počas posledných dvoch rokov poznala Rally Lubeník iba jediné meno víťaza. Tým bol RUFA Šport a jeho posádka Grzegorz Grzyb – Robert Hundla. V rámci práve ukončenej Global Oil V. Rally Lubeník rovnako vyhrala posádka RUFA Šport Teamu.

Súboj o víťazstvo, ale aj lubenícky hetrik začal už od prvej rýchlostnej skúšky, ktorú Grzegorz s Robertom vyhrali. Postupne pridávali víťazstvá v každom meranom úseku, pričom dominovali a podarila sa im systémom štart – cieľ vyhrať všetkých deväť rýchlostných skúšok súťaže Global Oil V. Rally Lubeník. „Bol to super deň. Išli sme rýchle, bez chýb a auto teraz fungovalo perfektne. Som veľmi rád, že sa nám podarilo zavŕšiť hetrik v Lubeníku,“ rozhovoril sa po dojazde do cieľa Grzegorz Grzyb. „Čo sa samotnej súťaže týka, bola veľmi dobre pripravená, rýchlostné skúšky boli veľmi rýchle, ale aj technické a ťažké. Niektoré úseky sme si pamätali z minulosti, niektoré boli pre nás nové, alebo sme ich voľakedy jazdili opačným smerom. Všetci však mali rovnaké podmienky, iba my sme boli na každej rýchlostke o trochu rýchlejší a to rozhodovalo. Ďakujem RUFA Šport Teamu za podporu.“

Posádka RUFA Šport Teamu získala v rámci Global Oil V. Rally Lubeník plný počet, čiže tridsať bodov. Tento bodový zisk ich radí pred posledným podujatím seriálu DMACK Rally 2013 – Majstrovstvá Slovenska, ktoré bude začiatkom mesiaca september v Košiciach na druhé miesto priebežného poradia, avšak na vedúcu priečku Grzegorz s Robertom strácajú iba dva body a preto boj o absolútneho majstra aj naďalej pokračuje. „Grzegorz s Robertom urobili v Lubeníku veľký kus roboty. Suverénne vyhrali všetky rýchlostné skúšky, tým pádom vyhrali rally a dosiahli tak na lubenícky hetrik. Všetko fungovalo tak ako malo a my sme si vynahradili smolu z Popradu, kde nie celkom dobre fungoval Ford Focus WRC. V tomto prípade ho však vo Fruill Motors pripravili perfektne, za čo im samozrejme ďakujem. Samozrejme moja vďaka patrí aj všetkým partnerom tímu a známym, ktorí nám pomáhajú. Na Rally Košice sa musíme poriadne pripraviť, tu sa totiž bude rozhodovať o tohtoročnom absolútnom majstrovi Slovenska a my musíme byť pripravený. Dúfam, že v Košiciach bude rozhodovať technika a športový výkon a o majstrovi sa rozhodne na trati. Ďakujem za výborne pripravenú rally v Lubeníku, uvidíme sa v Košiciach,“ dodal manažér RUFA Šport Teamu, Ľubomír Kleman.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.