Od pondělí do pátku probíhal test Hyundaie na asfaltu ve Francii - místem bylo Vosges v departmentu Haute-Saone. První test týmu na asfaltu se konal už v červenci na jihu Francie poblíž Terre.
Jak je vidět z přiložených i dříve uveřejněných videí, test se konal na spíše rychlejších asfaltových tratích. Za volantem i20 WRC se vystřídali Juho Hänninen a Bryan Bouffier. Test byl zaměřen na nastavení tlumičů, které týmu dodává značka Reiger.
Podle informací polského serveru autoklup.pl neproběhl test bez problémů. V první půli týdne (pondělí až středa) jezdil Francouz, toho v úterý odpoledne zdržel blíže nespecifikovaný problém. Ve čtvrtek a pátek do auta přesedl Juho.
Fin měl problémy ve čtvrtek s motorem. Můžeme ještě dodat, že motor Hyundaii připravuje francouzská společnost Pipo Moteurs (partner M-Sportu nebo třeba Peugeotu).
FOTO (www.planetemarcus.com)
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?