Hyundai dokončil druhý asfaltový test + další videa

Hyundai i20 WRC
Hyundai i20 WRC, foto: Facebook (Hyundai i20 WRC)
iM2 18. srpna 2013 19:30
Sdílej:

Od pondělí do pátku probíhal test Hyundaie na asfaltu ve Francii - místem bylo Vosges v departmentu Haute-Saone. První test týmu na asfaltu se konal už v červenci na jihu Francie poblíž Terre.

Jak je vidět z přiložených i dříve uveřejněných videí, test se konal na spíše rychlejších asfaltových tratích. Za volantem i20 WRC se vystřídali Juho Hänninen a Bryan Bouffier. Test byl zaměřen na nastavení tlumičů, které týmu dodává značka Reiger. 

Podle informací polského serveru autoklup.pl neproběhl test bez problémů. V první půli týdne (pondělí až středa) jezdil Francouz, toho v úterý odpoledne zdržel blíže nespecifikovaný problém. Ve čtvrtek a pátek do auta přesedl Juho.

Fin měl problémy ve čtvrtek s motorem. Můžeme ještě dodat, že motor Hyundaii připravuje francouzská společnost Pipo Moteurs (partner M-Sportu nebo třeba Peugeotu).

FOTO (www.planetemarcus.com)

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.