Malcolm Wilson redaktorům serveru MAXRALLY řekl, že byl velmi rád, když mohl nechat bojovat Madse Ostberga a Thierryho Neuvillea o druhé místo v poslední etapě Finské rally. Podle slov Wilsona tím oba jezdci získají důležité zkušenosti.
Mads Ostberg nastupoval do předposlední zkoušky, RZ Ouninpohja, s náskokem 0,1s na kolegu Neuvillea. Jenže právě na této vložce se před Norem ve stopě objevil kámen, kterému se vyhnul jen za cenu roztočení do smyku. Díky tomu se Belgičan před kolegu dostal a druhé místo si už pohlídal.
"Byly zde obavy o to, jak to dopadne, ale já jsem byl odhodlaný je nechat soutěžit mezi sebou. Oba jedou za jiný tým a bojují za něj do poháru konstruktérů. Jednoho dne se pravděpodobně stane, že budou muset oba jet flat out, aby soutěž vyhráli. Proto to pro ně byla dobrá zkušenost," zdůvodňuje svoje rozhodnutí nezasahovat do boje mezi jezdci Malcolm Wilson.
Malcolm připouští, že jej rychlost obou jeho jezdců překvapila: "Před startem soutěže jsem si říkal, že TOP3 by bylo skvělé. Oba ale soutěž v určité fázi vedli. Hodně se mluvilo o tom, jak se Mads s Thierrym vyvinuli. Také hoši v týmu museli tvrdě makat, aby připravili auta."
Během tohoto týdne se tým M-Sport připravuje na asfaltovou Rally Deutschland, Ostberg jezdil v pondělí, Neuville v úterý.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.