M-Sport před uzavřením dohody s Katarem

Al-Attiyah, Nasser
Al-Attiyah, Nasser, foto: www.worldrallypics.com
iM2 12. srpna 2013 20:22
Sdílej:

I v příštím roce by se měl M-Sport prezentovat společně s Katarem v MS v rally. Nasser Al-Attiyah a Malcolm Wilson budou v rámci Německé rally mluvit o budoucnosti týmu a Thierryho Neuvilla.

Finská rally ukázala potenciál Fordu Fiesta RS WRC a také to, že M-Sport má v osobách Thierryho Neuvilla a Madse Ostberga dva jezdce, kteří jsou schopni rychlost auta plně využít, v Anglii si tak mohli oddechnout. Takový výsledek se totiž šéfovi týmu, Malcolmu Wilsonovi náramně hodí. Brit totiž musí (opět) bojovat o udržení svého týmu v MS a doufá, že se brzy dohodne s hlavním mecenášem týmu, Nasserem Al-Attiyahem. 

"Momentálně ještě není nic potvrzeno, ale věci teď vypadají lépe," řekl Malcolm Wilson pro Motorsport News. "S tímto autem a týmem máme stále ještě velký potenciál. Zmražení technických pravidel nám poskytuje úžasnou šanci pro příští rok a my jí chceme také využít. Pokud bychom museli hledat budget na nové auto a na starty, tak by to bylo hodně těžké číslo."

Nasser Al-Attiyah ve Fiestě RS WRC letos v Řecku

Nasser Al-Attiyah, který je díky Kataru největším sponzorem týmu, je z finského výkonu týmu nadšen: "Se spoluprací jsem hodně spokojený a proto si s Malcolmem během Rally Deutschland sedneme a poradíme se o budoucnosti. Je to nejlepší, když máte vše takto dopředu dohromady a my chceme pokračovat v tom, jak to chodí letos."

Také výkony Belgičana Neuvilla, který do M-Sportu přes zimu přešel společně s Katařanem, jsou povzbuzující. "Jsem za něj hodně rád, ale opravdu překvapený nejsem, protože potenciál jsme viděli už vloni. Proto Thierry dostal šanci jet v Katar týmu," dodává Nasser, který počítá s tím, že Thierry s týmem zůstane i pro příští rok. "Jsem si jistý, je zde velký zájem ze strany ostatních týmů, ale my s ním máme smlouvu a já vím, že je s Fiestou velmi spokojený."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.