I v příštím roce by se měl M-Sport prezentovat společně s Katarem v MS v rally. Nasser Al-Attiyah a Malcolm Wilson budou v rámci Německé rally mluvit o budoucnosti týmu a Thierryho Neuvilla.
Finská rally ukázala potenciál Fordu Fiesta RS WRC a také to, že M-Sport má v osobách Thierryho Neuvilla a Madse Ostberga dva jezdce, kteří jsou schopni rychlost auta plně využít, v Anglii si tak mohli oddechnout. Takový výsledek se totiž šéfovi týmu, Malcolmu Wilsonovi náramně hodí. Brit totiž musí (opět) bojovat o udržení svého týmu v MS a doufá, že se brzy dohodne s hlavním mecenášem týmu, Nasserem Al-Attiyahem.
"Momentálně ještě není nic potvrzeno, ale věci teď vypadají lépe," řekl Malcolm Wilson pro Motorsport News. "S tímto autem a týmem máme stále ještě velký potenciál. Zmražení technických pravidel nám poskytuje úžasnou šanci pro příští rok a my jí chceme také využít. Pokud bychom museli hledat budget na nové auto a na starty, tak by to bylo hodně těžké číslo."
Nasser Al-Attiyah ve Fiestě RS WRC letos v Řecku
Nasser Al-Attiyah, který je díky Kataru největším sponzorem týmu, je z finského výkonu týmu nadšen: "Se spoluprací jsem hodně spokojený a proto si s Malcolmem během Rally Deutschland sedneme a poradíme se o budoucnosti. Je to nejlepší, když máte vše takto dopředu dohromady a my chceme pokračovat v tom, jak to chodí letos."
Také výkony Belgičana Neuvilla, který do M-Sportu přes zimu přešel společně s Katařanem, jsou povzbuzující. "Jsem za něj hodně rád, ale opravdu překvapený nejsem, protože potenciál jsme viděli už vloni. Proto Thierry dostal šanci jet v Katar týmu," dodává Nasser, který počítá s tím, že Thierry s týmem zůstane i pro příští rok. "Jsem si jistý, je zde velký zájem ze strany ostatních týmů, ale my s ním máme smlouvu a já vím, že je s Fiestou velmi spokojený."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?