I v příštím roce by se měl M-Sport prezentovat společně s Katarem v MS v rally. Nasser Al-Attiyah a Malcolm Wilson budou v rámci Německé rally mluvit o budoucnosti týmu a Thierryho Neuvilla.
Finská rally ukázala potenciál Fordu Fiesta RS WRC a také to, že M-Sport má v osobách Thierryho Neuvilla a Madse Ostberga dva jezdce, kteří jsou schopni rychlost auta plně využít, v Anglii si tak mohli oddechnout. Takový výsledek se totiž šéfovi týmu, Malcolmu Wilsonovi náramně hodí. Brit totiž musí (opět) bojovat o udržení svého týmu v MS a doufá, že se brzy dohodne s hlavním mecenášem týmu, Nasserem Al-Attiyahem.
"Momentálně ještě není nic potvrzeno, ale věci teď vypadají lépe," řekl Malcolm Wilson pro Motorsport News. "S tímto autem a týmem máme stále ještě velký potenciál. Zmražení technických pravidel nám poskytuje úžasnou šanci pro příští rok a my jí chceme také využít. Pokud bychom museli hledat budget na nové auto a na starty, tak by to bylo hodně těžké číslo."
Nasser Al-Attiyah ve Fiestě RS WRC letos v Řecku
Nasser Al-Attiyah, který je díky Kataru největším sponzorem týmu, je z finského výkonu týmu nadšen: "Se spoluprací jsem hodně spokojený a proto si s Malcolmem během Rally Deutschland sedneme a poradíme se o budoucnosti. Je to nejlepší, když máte vše takto dopředu dohromady a my chceme pokračovat v tom, jak to chodí letos."
Také výkony Belgičana Neuvilla, který do M-Sportu přes zimu přešel společně s Katařanem, jsou povzbuzující. "Jsem za něj hodně rád, ale opravdu překvapený nejsem, protože potenciál jsme viděli už vloni. Proto Thierry dostal šanci jet v Katar týmu," dodává Nasser, který počítá s tím, že Thierry s týmem zůstane i pro příští rok. "Jsem si jistý, je zde velký zájem ze strany ostatních týmů, ale my s ním máme smlouvu a já vím, že je s Fiestou velmi spokojený."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.