Evgeny Novikov není s 6. místem z Finské rally spokojený. Spousta rychlostních zkoušek byla pro 22 letého jezdce nových.
Evgeny Novikov už letos ve Fiestě RS WRC několikrát ukázal záblesky svého talentu - například v Řecku se po první etapě ujal vedení v soutěži. Ve Finsku to však bylo z jeho strany jenom 'decentní představení'. Už od začátku nebyl schopný zajíždět časy s úplnou špičkou, navíc na RZ8 narazil do klád a byl rád, že mohl v soutěži pokračovat, nakonec vybojoval 6. místo, které mu zajistilo důležité body.
"Bohužel, tohle nebyla naše nejlepší soutěž. Vždy si ale bereme z odjeté soutěže něco pozitivního, zkraje jsme byli schopni jet v dobrém tempu. Po nehodě během druhé etapy jsme byli schopni se dostat opět do tempa. Na příští rok bychom měli být dobře připraveni.
Vloni si Denis [Giraudet] poranil záda, proto jsem nemohl odjet všechny zkoušky. Zkoušky jako Ouninpohja jsem jel letos v tempu poprvé. Bylo dobré odjet celou soutěž a šesté místo není nakonec špatný výsledek."
Řecko bylo zatím největší šancí Novikova v letošní sezoně, kterou však nedokázal využít
Co však stálo za nehodou, neví pořádně ani sám jezdec: "Nejsem si úplně jistý, co se stalo. Po jednom z horizontů jsme ztratili kontrolu nad vozem a narazili jsme do klád, které stály kolem cesty." Ford byl sice v přední části hodně poškozený, avšak Novikov mohl pokračovat. Jeho tempo bylo natolik pomalé, že jej dojel za ním startující Meeke s Citroënem DS3 WRC.
Evgeny jej neviděl a podle jeho slov mu tým dal zprávu pozdě, a tak Krise hodně zdržel. Ten to pochopitelně nesl nelibě. Komisaři se poté rozhodli dát Novikovovi napomenutí.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?