Evgeny Novikov není s 6. místem z Finské rally spokojený. Spousta rychlostních zkoušek byla pro 22 letého jezdce nových.
Evgeny Novikov už letos ve Fiestě RS WRC několikrát ukázal záblesky svého talentu - například v Řecku se po první etapě ujal vedení v soutěži. Ve Finsku to však bylo z jeho strany jenom 'decentní představení'. Už od začátku nebyl schopný zajíždět časy s úplnou špičkou, navíc na RZ8 narazil do klád a byl rád, že mohl v soutěži pokračovat, nakonec vybojoval 6. místo, které mu zajistilo důležité body.
"Bohužel, tohle nebyla naše nejlepší soutěž. Vždy si ale bereme z odjeté soutěže něco pozitivního, zkraje jsme byli schopni jet v dobrém tempu. Po nehodě během druhé etapy jsme byli schopni se dostat opět do tempa. Na příští rok bychom měli být dobře připraveni.
Vloni si Denis [Giraudet] poranil záda, proto jsem nemohl odjet všechny zkoušky. Zkoušky jako Ouninpohja jsem jel letos v tempu poprvé. Bylo dobré odjet celou soutěž a šesté místo není nakonec špatný výsledek."
Řecko bylo zatím největší šancí Novikova v letošní sezoně, kterou však nedokázal využít
Co však stálo za nehodou, neví pořádně ani sám jezdec: "Nejsem si úplně jistý, co se stalo. Po jednom z horizontů jsme ztratili kontrolu nad vozem a narazili jsme do klád, které stály kolem cesty." Ford byl sice v přední části hodně poškozený, avšak Novikov mohl pokračovat. Jeho tempo bylo natolik pomalé, že jej dojel za ním startující Meeke s Citroënem DS3 WRC.
Evgeny jej neviděl a podle jeho slov mu tým dal zprávu pozdě, a tak Krise hodně zdržel. Ten to pochopitelně nesl nelibě. Komisaři se poté rozhodli dát Novikovovi napomenutí.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?