Juho Hänninen se vrátil do WRC o uplynulém víkendu v rámci Finské rally. Jak se ale zdá, byl to letos jeho poslední start s WRC v soutěži MS.
Juho Hänninen byl nakonec klasifikován až na 32. místě poté, co v páteční etapě musel Fiestu RS WRC odstavit kvůli zdemolovanému zadnímu zavěšení. Po zbytek sezony by se chtěl Fin soustředit na svoji testovací práci u Hyundaie.
"Zdá se, že tohle byla moje poslední soutěž v tomto roce, protože teď už budu zaneprázdněn prací pro Hyundai. Na tento projekt se opravdu zaměřujeme. V nadcházejících týdnech se opět dostaneme do auta a je skvělé zde [v Hyundaii] být. Je to dobrý tým se skvělými lidmi a je mi ctí s nimi pracovat."
Juho jel před Finskem naposledy v zimě ve Švédsku. Na otázku ohledně svých šancí na závodní sedačku v roce 2014 odpověděl: "To byste se museli zeptat někoho jiného. Jediné, co mohu udělat, je odvést svoji práci co nejlépe a počkat, co přinese budoucnost."
Úřadující mistr evropy zažil na domácí soutěži zklamání, když vytoužený výsledek v TOP5 nezískal. Alespoň si však zajel legendární zkoužku Ouninpohja: "Bylo dobré se poslední den vrátit, i když bylo těžké najít dobrý rytmus. Navíc když jedete jako druzí, tak je trať velmi kluzká. Několikrát jsem se dostal mimo ideální stopu a zažili jsme nějaké momenty.
Bylo vidět, že Ouninpohju potřebujete mít najetou několikrát a také potřebujete dobrý rozpis, abyste zajeli konkurenceschopný čas. Ale bylo lepší zajet ji teď než nikdy."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?