Juho Hänninen se vrátil do WRC o uplynulém víkendu v rámci Finské rally. Jak se ale zdá, byl to letos jeho poslední start s WRC v soutěži MS.
Juho Hänninen byl nakonec klasifikován až na 32. místě poté, co v páteční etapě musel Fiestu RS WRC odstavit kvůli zdemolovanému zadnímu zavěšení. Po zbytek sezony by se chtěl Fin soustředit na svoji testovací práci u Hyundaie.
"Zdá se, že tohle byla moje poslední soutěž v tomto roce, protože teď už budu zaneprázdněn prací pro Hyundai. Na tento projekt se opravdu zaměřujeme. V nadcházejících týdnech se opět dostaneme do auta a je skvělé zde [v Hyundaii] být. Je to dobrý tým se skvělými lidmi a je mi ctí s nimi pracovat."
Juho jel před Finskem naposledy v zimě ve Švédsku. Na otázku ohledně svých šancí na závodní sedačku v roce 2014 odpověděl: "To byste se museli zeptat někoho jiného. Jediné, co mohu udělat, je odvést svoji práci co nejlépe a počkat, co přinese budoucnost."
Úřadující mistr evropy zažil na domácí soutěži zklamání, když vytoužený výsledek v TOP5 nezískal. Alespoň si však zajel legendární zkoužku Ouninpohja: "Bylo dobré se poslední den vrátit, i když bylo těžké najít dobrý rytmus. Navíc když jedete jako druzí, tak je trať velmi kluzká. Několikrát jsem se dostal mimo ideální stopu a zažili jsme nějaké momenty.
Bylo vidět, že Ouninpohju potřebujete mít najetou několikrát a také potřebujete dobrý rozpis, abyste zajeli konkurenceschopný čas. Ale bylo lepší zajet ji teď než nikdy."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?