Košický XIQIO Rally Team spoločne s posádkou András Hadik – Krisztián Kertész a Subaru Impreza sa po takmer dvoj mesačnej prestávke opäť predstaví slovenským fanúšikom na 40. Rally Tatry v Poprade.
Po úspechu v rámci prvého súťažného dňa na Rally Tríbeč v Topoľčanoch, kde hneď v úvode druhého súťažného dňa bola posádka XIQIO Rally Teamu nútená po poruche motora Subaru Impreza odstúpiť, pokračoval ich tohtoročný program na Geko Ypres Rally v Belgicku. Tu ako sme vás informovali uspeli a výsledkom bolo ôsme miesto absolútneho poradia. Po tejto súťaži však až do tohto okamihu neabsolvovala maďarská posádka žiadnu ďalšiu súťaž. Vzniknuté voľno venovala príprave súťažného vozidla a nabratiu síl do ďalšej časti rozbehnutej sezóny. „Potrebovali sme trochu času na rôzne opravy Subaru, ale aj na dobitie našich vlastných síl, takže sme aj trochu dovolenkovali. Na štart Rally Tatry sa však v tomto momente už naozaj tešíme a budeme sa tu snažiť dosiahnuť čo možno najlepšie umiestnenie,“ vysvetli András Hadik.
Do Popradu sa už teší aj manažér XIQIO Rally Teamu, Marián Mičák: „Ja sa rovnako ako posádka už neviem dočkať štart tejto súťaže. Bol som doposiaľ dosť pracovne vyťažený, čiže som doterajšie súťaže jazdiace sa v rámci slovenského šampionátu dosť vynechával. Teraz si to chcem poriadne užiť.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?