KL Racing v Poprade iba s dvojicou posádok

Majerčák, Vlastimil - Kollárik, Marcel
Majerčák, Vlastimil - Kollárik, Marcel, foto: Archiv RallyZone.cz
Miroslav Majláth 24. července 2013 19:09
Sdílej:

Po nesmierne úspešnom XXX. Dobšinskom kopci, na ktorom jazdci Žilinského KL Racing Teamu doslova excelovali, sa už nasledujúci piatok a sobotu predstaví dvojica posádok KL Racing Teamu na Rally Tatry v Poprade.

Možno ste si v tomto momente povedali prečo dvojica, keď KL Racing Team v tohtoročnej sezóne na rally reprezentuje trojica. Odpoveď je jednoduchá. Tomáš Kukučka v rámci fyzických príprav na svoje účinkovanie v motoristickom športe utrpel zlomeninu predlaktia pravej ruky, čo mu znemožňuje účasť na tomto podujatí.

Na štart 40. Rally Tatry sa tak vo farbách tímu postaví iba dvojica posádok.

V triede 3 to bude víťaz triedy N nad tri litre z Dobšinej, Vlastimil Majerčák. Do sedadla spolujazdca po Vlastovej pravici rovnako ako na predchádzajúcich súťažiach usadne riaditeľ XXX. Dobšinského kopca, Marcel Kollárik. „priznávam, že aj keď sa mi v Dobšinej darilo, bol som dosť unavený z príprav tohto jediného podujatia Majstrovstiev Európy pretekov automobilov do vrchu. O Marcelovi, ktorý to všetko riadil ani nehovorím, ten toho mal ešte viac. Je to však už za nami a azda o to viac sa tešíme na súťaž, na ktorej nebudeme musieť nič organizovať a môžeme sa plne sústrediť iba na súťaženie. Rád by som nadviazal na dobré výsledky z Topoľčian a pozbieral opäť kopu bodov do celoročného hodnotenia. Aké budú rýchlostné skúšky netuším, tie čo sú pripravené na tento rok sa jazdili voľakedy, keď som bol ešte malý chlapec. Necháme sa prekvapiť,“ vysvetlil Vlasto Majerčák.

Aj Tomáš Fusko bral v Dobšinej ocenenie za víťazstvo. Tam však v Škode Felicia Kit Car sedel sám, teraz k nemu do vozidla pribudne spolujazdec Jakub Slovák. „Rád sa vraciam do rally, je to moja srdcovka. Po dobrom výkone v Egeri sa mi podarilo v Prešove odtrhnúť koleso na Škode Felicia Kit Car a pred Topoľčanmi nás zase zradil počítač. Teraz, na Dobšinej som všetko otestoval, všetko funguje ako má, tak dúfam, že Rally Tatry absolvujeme v pohode a dôjdeme až do cieľa. Urobím pre to všetko,“ opísal svoje pocity Tomáš Fusko.

Na Rally Tatry samozrejme spoločne s tímom KL Racing nebude chýbať ani jeho manažér, Marek Lokaj: „Mrzí ma to zranenie Tomáša Kukučku, ale aj toto je niekedy súčasť športu. V Lubeníku by už malo byť všetko v poriadku a Tomáš by mal opäť štartovať. Rally Tatry ideme prvý krát, som veľmi zvedavý ako sa organizátor s ich prípravou vysporiadal. Dúfam, že obe posádky privítam aj na cieľovej rampe a samozrejme sa budem tešiť z každého bodu ktorý získame.“

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.