Německý rallye-magazin.de přišel se zprávou, že si Hyundai pojistil další zvučné jméno pro vývojové práce na novém speciálu kategorie WRC, kterou vzápětí potvrdil i samotný tým. Francouz se tak připojí k již dříve oficiálně potvrzenému Juhu Hanninenovi.
Korejský Hyundai podepsal s dalším velmi slušným rallyovým jezdcem, kterým je Francouz, Bryan Bouffier. V testech tak bude moci spoléhat na dva zkušené jezdce. "Jsem rád, že tu Bryana máme. Bude nám moci podávat nejen detailní informace o technice, ale je také velmi konstantním jezdcem, což je pro vývojové práce hodně důležité. Společně se zkušenostmi Juha z MS a jeho rychlostí na všech površích, jsem si jistý, že pro testovací program máme dobrý pár," řekl šéf týmu, Michel Nandan.
Bouffier, který byl až doposud vždy spojen s koncernem PSA, platí za jednoho z nejlepších asfaltových jezdců. Svůj největší mezinárodní úspěch slavil při vítězství na Rally Monte Carlo 2011. Nikdy se mu však nepodařilo najít si trvalé angažmá v MS v rally nebo v ME. Letos však v rámci ME bral druhé místo na lednovém Janneru a na Ypres. Na Korzice dokonce vyhrál.
"Je zde ještě hodně práce, ale zařízení na mě udělalo dojem. Máme dobré základy, na kterých můžeme stavět. Jsem si jistý, že v létě budeme mít hodně práce a snad bude i produktivní," řekl Bryan Bouffier, který se včera s i20 WRC poprvé svezl. Během vývojových prací by se za volant Hyundaie měli dostat ještě i další jezdci, tedy dle Němců.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.