Německý rallye-magazin.de přišel se zprávou, že si Hyundai pojistil další zvučné jméno pro vývojové práce na novém speciálu kategorie WRC, kterou vzápětí potvrdil i samotný tým. Francouz se tak připojí k již dříve oficiálně potvrzenému Juhu Hanninenovi.
Korejský Hyundai podepsal s dalším velmi slušným rallyovým jezdcem, kterým je Francouz, Bryan Bouffier. V testech tak bude moci spoléhat na dva zkušené jezdce. "Jsem rád, že tu Bryana máme. Bude nám moci podávat nejen detailní informace o technice, ale je také velmi konstantním jezdcem, což je pro vývojové práce hodně důležité. Společně se zkušenostmi Juha z MS a jeho rychlostí na všech površích, jsem si jistý, že pro testovací program máme dobrý pár," řekl šéf týmu, Michel Nandan.
Bouffier, který byl až doposud vždy spojen s koncernem PSA, platí za jednoho z nejlepších asfaltových jezdců. Svůj největší mezinárodní úspěch slavil při vítězství na Rally Monte Carlo 2011. Nikdy se mu však nepodařilo najít si trvalé angažmá v MS v rally nebo v ME. Letos však v rámci ME bral druhé místo na lednovém Janneru a na Ypres. Na Korzice dokonce vyhrál.
"Je zde ještě hodně práce, ale zařízení na mě udělalo dojem. Máme dobré základy, na kterých můžeme stavět. Jsem si jistý, že v létě budeme mít hodně práce a snad bude i produktivní," řekl Bryan Bouffier, který se včera s i20 WRC poprvé svezl. Během vývojových prací by se za volant Hyundaie měli dostat ještě i další jezdci, tedy dle Němců.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?