Juho Hänninen byl dnes oficiálně představen týmem Hyundai. Ovšem tým trošku překvapil, když o soutěžním jezdci ještě nerozhodl.
Již týdny se spekulovalo o tom, že se Juho Hänninen stane továrním jezdcem Hyundaie. Korejská značka míří do MS už v sezoně 2014. Dnes uspořádal tým na své základně v Alzenau prezentaci, při které představil Hänninena. Fin se stává oficiálním testovacím jezdcem. Již při testovacím debutu i20 WRC v květnu seděl Juho za volantem a započal tak vývoj auta.
„Velice nás těší, že se k nám Juho připojil a zahájil testovací program. S jeho zkušenostmi a jeho minulostí, které do projektu přináší, a dosavadní prací jsem spokojen,“ řekl šéf týmu Michel Nandan. Hänninen vyhrál v roce 2010 šampionát IRC, v roce 2011 šampionát SWRC a v roce 2012 šampionát ERC. 31 soutěžák nebude jediným testovacím pilotem týmu, tým brzdy odhalí další jména.
„Rozhodli jsme se pracovat s rozdílnými jezdci, kteří disponují různými zkušenostmi a schopnostmi. Díky tomu dostaneme skvělou zpětnou vazbu, kterou v sezoně 2014 využijeme,“ pokračuje Nandan. Hänninen bude minimálně do konce roku testovacím jezdcem týmu. Rozhodnutí ohledně soutěžních jezdců nechává Hyundai zatím otevřené.
„Jsem moc rád, že jsem v tomto roce součástí testovacího programu značky Hyundai. Je to skvělá příležitost těsně spolupracovat se značkou. K této velké výzvě [vstupu do WRC] i já přidám své zkušenosti. První jízdy s i20 WRC byly velmi pozitivní. Prací, kterou tým za tak krátký čas odvedl, jsem byl překvapen. S každým v týmu dobře vycházím a už se těším na společnou práci v následujících 6 měsících,“ říká Juho.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?