Citroën se v letošním boji o titul žádné dodatečné pomoci od Sébastiena Loeba nedočká. Úřadující mistr světa potvrdil, že kromě své domácí Francouzské rally již žádnou další soutěž nepojede.
Původně byly v plánu čtyři starty a u těch také zůstane. Sébastien Loeb nepojede žádnou další soutěž, aby tak pomohl svému týmu Citroën v boji o titul.
"Ve Francii pojedu, ale žádné další starty [ve WRC] už neplánuji," říká fenomén světových soutěží, který minulý týden nejenže vyhrál Pikes Peak, ale také výrazně vylepšil traťový rekord.
"S Yvesem Mattonem jsem zatím nemluvil, ale nemyslím si, že by to [další starty] bylo možné. V druhé polovině roku jsem docela zaneprázdněn."
Vzájemný letošní souboj s Ogierem o vítězství v jednotlivých sotuěžích vyznívá zatím lépe pro Loeba (2:1), jak to bude po soutěži ve Francii?
Citroën před nedávnem oznámil svůj vstup do WTCC a Francouz se chce koncentrovat na vývojové práce na novém speciálu. Mimo to vystupuje Loeb také v roli šéfa týmu a jezdce v závodech GT vozů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?