Citroën se v letošním boji o titul žádné dodatečné pomoci od Sébastiena Loeba nedočká. Úřadující mistr světa potvrdil, že kromě své domácí Francouzské rally již žádnou další soutěž nepojede.
Původně byly v plánu čtyři starty a u těch také zůstane. Sébastien Loeb nepojede žádnou další soutěž, aby tak pomohl svému týmu Citroën v boji o titul.
"Ve Francii pojedu, ale žádné další starty [ve WRC] už neplánuji," říká fenomén světových soutěží, který minulý týden nejenže vyhrál Pikes Peak, ale také výrazně vylepšil traťový rekord.
"S Yvesem Mattonem jsem zatím nemluvil, ale nemyslím si, že by to [další starty] bylo možné. V druhé polovině roku jsem docela zaneprázdněn."
Vzájemný letošní souboj s Ogierem o vítězství v jednotlivých sotuěžích vyznívá zatím lépe pro Loeba (2:1), jak to bude po soutěži ve Francii?
Citroën před nedávnem oznámil svůj vstup do WTCC a Francouz se chce koncentrovat na vývojové práce na novém speciálu. Mimo to vystupuje Loeb také v roli šéfa týmu a jezdce v závodech GT vozů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?