Hadik s podporou XIQIO Rally Teamu ôsmy na Geko Ypres Rally

Hadik, András - Juhász, István
Hadik, András - Juhász, István, foto: Archiv RallyZone.cz
Miroslav Majláth 4. července 2013 11:40
Sdílej:

Maďarská posádka András Hadik – Krisztián Kertész na Subaru Impreza špecifikácie R4, ktorú poznajú aj slovenskí fanúšikovia rally v spolupráci s Košickým XIQIO Rally Teamom dojazdila v rámci podujatia Geko Ypres Rally na ôsmom mieste absolútneho poradia.

Belgickú súťaž Geko Ypres Rally, ktorá v tomto roku oslavovala dvadsiate výročie, si slovenský tím spoločne s maďarskou posádkou vybral ako jednu z tohtoročných zahraničných súťaží započítavaných do seriálu majstrovstiev Európy, ktoré by radi spoločne absolvovali. Súťaž, ktorej v minuloročnej sezóne bolo FIA udelené ocenenie za najlepšiu organizáciu a bezpečnosť v rámci podujatí zaradených do seriálu majstrovstiev Európy v rally nezačala pre Hadika s Kertészom najlepšie, keď už v rámci prvej, poriadne upršanej etapy ich Subaru Impreza hlásilo prasknuté výfukové potrubie pred turbom, čo samozrejme znamenalo úbytok výkonu súťažného vozidla. Túto poruchu sa z dôvodu, že nebol večerný servis nepodarilo celkom odstrániť a tak sa musel András s Krisztiánom uspokojiť aj s menším turbo tlakom v priebehu celej súťaže. Napriek tomu si vo veľmi silnej konkurencii počínali viac ako dobre, výsledkom čoho bolo konečné ôsme miesto v rámci tohtoročnej Geko Ypres Rally. „Bola to fantastická skúsenosť. Síce nás dosť potrápilo prasknuté výfukové potrubie, porucha, ktorú sa našim mechanikom z dôvodu nie celkom dobrého prístupu nepodarilo celkom odstrániť a tak sme sa museli počas celej súťaže uspokojiť s menším turbo tlakom. Napriek tomu sa nám vo veľmi ťažkých podmienkach podarilo spomedzi takmer stovky súťažiacich dojazdiť až do cieľa na ôsmej priečke absolútneho poradia. Toto by sa nám pred súťažou nebolo ani vo sne zdalo. Bola to veľmi dobrá skúsenosť a sme neskutočne šťastný. Ďakujeme XIQIO Rally Teamu za podporu,“ vysvetlil András Hadik po dojazde do cieľa.

Spokojnosťou sršal aj manažér XIQIO Rally Teamu Marián Mičák: „Neskutočný výkon. Ďakujem chlapcom za perfektnú jazdu a samozrejme partnerom za podporu. Bolo to niečo, čo som nečakal a som veľmi spokojný.“

Posádku XIQIO Rally Teamu, Andrása Hadika s Krisztiánom Kertészom a ich Subaru Impreza priamo v akcii budú mať možnosť slovenskí diváci sledovať už o tri týždne na Rally Tatry.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.