Spolujezdec Sebastiena Ogiera se nepříjemně zranil při tréninku.
Sebastien Ogier a jeho spolujezdec Julien Ingrassia mají za sebou úspěšnou soutěž na Sardínii. Celý tovární tým Volkswagenu však nezahálí a už na příští týden má naplánované testy na Německou Rally. Při těchto testech však bude chybět spolujezdec Julien Ingrassia, který při tréninku na horském kole upadl a zlomil si klíční kost. Tuto nepříjemnou novinku tým VW ihned řešil a při testech v okolí Trieru usedne vedle Ogiera další velezkušený spolujezdec a tím je Nicolas Klinger.
"V první chvíli to byl pro nás šok. My, celý tým Volkswagenu, přejeme Julienovi brzké uzdravení. Jsem přesvědčen, že nebude chybět na startu další světové soutěže ve Finsku," říká šéf Volkswagenu Jost Capito. "Není to dobrá zpráva, ale důležité je, že Julienovi je už lépe. Mluvili jsme spolu po telefonu a jeho hlas zněl jistě. Na Finsko bude připraven," dodává jednička Volkswagen Motorsportu Sebastien Ogier.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.