Rekordman v počtu vítězství na belgické Ypres rally, domácí soutěžák hájící barvy Škody v tomto podniku Freddy Loix vyhrál kvalifikační zkoušku. Na asfaltu se jela kvalifikace vůbec poprvé.
Freddy Loix po zajetí nejlepšího času prohlásil, že chce být první na trati pro případ, že by začalo pršet. Právě on bude mít zítra právo první volby - tu řekl veřejně, 1. místo na trati. Problémy v kvalifikaci zaznamenal Bryan Bouffier, zlobila ho technika. Na 10. místě se umístil mladý nadějný finský mladík Mikko Pajunen, kterému dal šanci Tamrazov, který se soutěže nemohl zúčastnit.
Výsledky kvalifikace:
1. Freddy Loix (Škoda Fabia S2000) 2.46,098 min2. Craig Breen (Peugeot 207 S2000) 2.48,248 min3. Hayden Paddon (Ford Fiesta S2000) 2.50,008 min4. Michał Sołowow (Ford Fiesta RRC) 2.50,056 min5. Bryan Bouffier (Peugeot 207 S2000) 2.51,006 min6. Antonin Tlustak (Škoda Fabia S2000) 2.53,598 min7. Andreas Aigner (Subaru Impreza R4) 2.55,742 min8. Jean-Matthieu Lenadri (Peugeot 207 S2000) 2.56,183 min9. Jaroslav Orsak (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) 2.56,803 min10. Mikko Pajunen (Ford Fiesta S2000) 2.57,372 min
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?