Rekordman v počtu vítězství na belgické Ypres rally, domácí soutěžák hájící barvy Škody v tomto podniku Freddy Loix vyhrál kvalifikační zkoušku. Na asfaltu se jela kvalifikace vůbec poprvé.
Freddy Loix po zajetí nejlepšího času prohlásil, že chce být první na trati pro případ, že by začalo pršet. Právě on bude mít zítra právo první volby - tu řekl veřejně, 1. místo na trati. Problémy v kvalifikaci zaznamenal Bryan Bouffier, zlobila ho technika. Na 10. místě se umístil mladý nadějný finský mladík Mikko Pajunen, kterému dal šanci Tamrazov, který se soutěže nemohl zúčastnit.
Výsledky kvalifikace:
1. Freddy Loix (Škoda Fabia S2000) 2.46,098 min2. Craig Breen (Peugeot 207 S2000) 2.48,248 min3. Hayden Paddon (Ford Fiesta S2000) 2.50,008 min4. Michał Sołowow (Ford Fiesta RRC) 2.50,056 min5. Bryan Bouffier (Peugeot 207 S2000) 2.51,006 min6. Antonin Tlustak (Škoda Fabia S2000) 2.53,598 min7. Andreas Aigner (Subaru Impreza R4) 2.55,742 min8. Jean-Matthieu Lenadri (Peugeot 207 S2000) 2.56,183 min9. Jaroslav Orsak (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) 2.56,803 min10. Mikko Pajunen (Ford Fiesta S2000) 2.57,372 min
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.