Sébastien Loeb s největší pravděpodobností odmítne nabídku Yvese Mattona na další soutěže v tomto roce.
Yves Matton pro britské novináře připustil, že se zeptá Sébastiena Loeba, jestli by neměl chuť odjet další dvě až tři soutěže (informovali jsme Vás zde). Francouz by svému bývalému týmu pomohl v boji o konstruktérský titul.
Citroën se bez své opory trápí, na vedoucí Volkswagen ztrácí 46 bodů. Na Sardinii ani Dani Sordo ani Mikko Hirvonen nedosáhli na podiové umístění. Loeb se k nabídce Citroënu vyjádřil dnes po tréninku a kvalifikaci na Pikes Peak: "Yves má zajem na tom, abych odjel nějaké další soutěže. Jenže já už opravdu nechci.
Je to ten stejný pocit, jaký jsem měl na začátku roku a nikdy jsem to neskrýval. Navíc by to bylo opravdu obtížné, protože nemám čas. Podívejte, teď jsem na Pikes Peak, poté letím na víkend domů, bude to můj první víkend doma po 8 týdnech. Proto se mi do toho [dalších soutěží] nechce," poukazuje na nabitý program devitinásobný šampion WRC.
Sébastien Loeb by snad odjel Německo, jenže nemá čas.
"Jediná soutěž, která by mi nevadila jet, je Německo. Jenže týden před Německem mám plný, a tak jedinou možností, jak soutěž odjet, by bylo bez tréninkových jízd a to není dobrý nápad. A zbytek mě opravdu nezajímá. Abych byl upřímný, ani jsem se nedíval do kalendáře WRC, takže nevím, jak by to sedělo."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?