Sepp Wiegand s Frankem Christianem měli dobrý vstup do soutěže, ale smůla v závěru páteční etapy donutila německé duo odstoupit.
Smolný konec dobře rozjetého soutěžního dne pro Seppa Wieganda a Franka Christiana. Německé duo odstartovalo nadějně do prvního dne italské rally - po prvních šesti rychlostních zkouškách figurovali na druhé pozici klasifikace WRC-2. Technický problém v závěru pátečního dne je bohužel donutil odstoupit ze soutěže.
„Začátek nebyl úplně jednoduchý,“ říká Wiegand. "Pauza po portugalské rally byla dost dlouhá. Zkoušeli jsme najít správný rytmus a rychlost, abychom mohli postupně zrychlovat – a přitom neudělat chybu,“ vysvětluje Wiegand.
Po šesti zkouškách byl sice vedoucí Robert Kubica znatelně vpředu, ale Wiegand s Christianem se na druhém místě drželi pódiových šancí.
Technický problém na poslední páteční erzetě bohužel donutil Wieganda předčasně odstavit svůj vůz Fabia Super 2000. „Nevím, jestli za to může příliš mnoho prachu, kterému jsme byli vystaveni před poslední erzetou, ale chtěli jsme mít jistotu, a tak jsme raději zastavili, abychom mohli případně pokračovat v sobotu v rámci super rally,“ doplňuje Wiegand. Následná analýza problému v servisu odhalila, že další pokračování na italské rally již je bohužel není možné.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?