Sepp Wiegand s Frankem Christianem měli dobrý vstup do soutěže, ale smůla v závěru páteční etapy donutila německé duo odstoupit.
Smolný konec dobře rozjetého soutěžního dne pro Seppa Wieganda a Franka Christiana. Německé duo odstartovalo nadějně do prvního dne italské rally - po prvních šesti rychlostních zkouškách figurovali na druhé pozici klasifikace WRC-2. Technický problém v závěru pátečního dne je bohužel donutil odstoupit ze soutěže.
„Začátek nebyl úplně jednoduchý,“ říká Wiegand. "Pauza po portugalské rally byla dost dlouhá. Zkoušeli jsme najít správný rytmus a rychlost, abychom mohli postupně zrychlovat – a přitom neudělat chybu,“ vysvětluje Wiegand.
Po šesti zkouškách byl sice vedoucí Robert Kubica znatelně vpředu, ale Wiegand s Christianem se na druhém místě drželi pódiových šancí.
Technický problém na poslední páteční erzetě bohužel donutil Wieganda předčasně odstavit svůj vůz Fabia Super 2000. „Nevím, jestli za to může příliš mnoho prachu, kterému jsme byli vystaveni před poslední erzetou, ale chtěli jsme mít jistotu, a tak jsme raději zastavili, abychom mohli případně pokračovat v sobotu v rámci super rally,“ doplňuje Wiegand. Následná analýza problému v servisu odhalila, že další pokračování na italské rally již je bohužel není možné.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.