Zdá se, že tajenka ohledně jezdců Hyundaie se pomalu odkrývá. V servisní zóně v Itálii se mluvilo o možném testovacím jezdci, který jezdil nedávno s Hyundaiem i20 WRC.
O tom, kdo jako první jezdil s Hyundaiem i20 WRC se hodně spekulovalo. Padla jména jako Juho Hänninen, PG Andersson, Sebastian Lindholm nebo jen některý z inženýrů Hyundaie. V Itálii se však stále hlasitěji mluvilo o tom, že za volantem seděl bývalý tovární jezdec například Peugeotu, Gilles Panizzi.
Toto jméno by odpovídalo i prohlášení šéfa týmu, Michela Nandana, který řekl, že za vývojem vozu by měl stát zkušený jezdec. Právě od Peugeotu se tito dva znají. Během prvního oficiálního testu ujel tým s i20 WRC 550 kilometrů a zkoušel rozdílná nastavení. Hlavní pozornost se během třídenního testu však upírala k motoru 1,6l turbo.
Tým vyslal do Itálie na ostrov Sardinie své zástupce, kteří sedm měsíců před oficiálním vstupem do MS prezentovali značku. Skupina lidí z týmu také vedla jednání s dalšími strany zúčastněnými v MS.
Pokud by měl stát Panizzi za vývojem vozu, soutěžním pilotem by měl být Juho Hänninen. Alespoň to vyplývá ze spekulací, které kolují německými weby. Ex-tovární jezdec Škody je přitom spojován se startem ve Finsku v Citroënu DS3 WRC.
Podle Němců by mělo oficiální potvrzení spolupráce přijít příští měsíc a Juho by se měl zapojit do vývoje. Dalšími jezdci, kteří by mohli mít šanci na zisk sedačky u Hyundaie jsou P.G. Andersson, Kris Meeke, Chris Atkinson, Thierry Neuville, Hayden Paddon nebo Kevin Abbring.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.