Oficiálně je teď Juho Hänninen bez práce. Angličané však přišli s tím, že je bývalý jezdec Škodovky zapojen do vývoje speciálu i20 WRC a do při Finland Rally by se měl objevit s DS3 WRC.
Hyundai zatím ještě neoznámil jména žádných jezdců, kteří se podílejí na testech i20 WRC. Nicméně anglická media teď přišla s tím, by měl být do testovacího programu korejského výrobce zapojen právě Juho Hänninen. Oficiálně však nic potvrzeno není a všechny strany zatím mlčí. Jiný zdroj zase mluví, že by Hyundai měl testovat se zkušeným jezdcem, na přetřes přišlo například jmého Gillese Panizziho.
Hänninen by však měl jednat také s Citroënem, protože by se rád zúčastnil své domácí soutěže s Citroënem DS3 WRC. Pokud by však byly zprávy o testování Hyundaie pravdivé, tak by bylo asi jen hodně obtížně představitelné, že by Citroën dal Finovi k dispozici auto aktuální specifikace. Jistá je jedna věc, ve Finsku nepojede Khalid Al-Qassimi, a tak bude u Citroënu jedno místo volné, spekuluje se také o Krisi Meekeovi nebo Chrisi Atkinsonovi.
Letos jel na Monte Carlu Juho s Fiestou RS WRC do své nehody pěkně
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?