Hyundai Motorsport oficiálně představil své nové sídlo v Německu, odkud se vydá na svou novou motoristickou etapu.
Další automobilkou, která vstoupí do mistrovství světa, je Hyundai. Hyundai Motorsport taktéž v tomto týdnu oficiálně představil své nové sídlo v Německu, odkud bude řídit svůj program v mistrovství světa. Zde se hodlá představit s modelem i20 WRC. Premiéra tohoto vozu by se měla odehrát na Rallye Monte Carlo 2014. Nové sídlo Hyndai Motorsport má rozlohu 8 200 m2 a nachází se v Alzenau. Zhruba 50 km odtud je rovněž evropské technické a designové cetrum Hyudai. Poblíž má Hyundai i okruh Nürburgring, kde hodlá svůj nový model i20 WRC testovat.
A co říkal na otevření nového sídla šéf Michael Nandan? "Dnešek představuje další významný krok vpřed v rozvoji našeho nového týmu, který budujeme od nuly. Před námi je velká výzva a máme perfektní zařízení, aby jsme se na tu výzvu dobře připravili." Na slavnostním otevření nemohl chybět ani prezident Hyundai Motorsport Gyoo-Heon Choi, který dodává: "Jsem velmi hrdý, že můžeme oficiálně otevřít nový domov pro Hyundai Motorsport."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?