Unikátní záležitost se odehraje při Ypres Rally, když se na jednom voze budou střídat dva jezdci.
Pro belgické fanoušky mohla mít domácí Ypres Rally hořkou příchuť, jelikož to dlouho vypadalo, že se na této soutěži neobjeví ani jeden z TOP domácích pilotů v podobě Freddyho Loixe, Pietera Tsjoena a Bernda Casiera. Díky velké pomoci Škoda Belgie se nakonec Loix předvede v továrních barvách Škody Motorsport. Tsjoen ani Casier neměli dostatek finančních prostředků na to, aby každý startoval v jednom voze a tak oba tyto jezdce uvidíme na v jednom voze, kde se budou střídat za volantem. Jejich náčiním bude Škoda Fabia S2000 s dílen DP Autosport.
"Rally mám v krvi, ale letos mám problémy dát dohromady peníze. Potkal jsem se s Berndem Casierem na jedné párty, kde jsme si povídali a on mi řekl, že má podobný problém. Po pár drincích jsem řekl, že by jsme mohli jet spolu, než aby jsme nejeli vůbec," říká Pieter Tsjoen. Tsjoen si připsal na Ypres vítězství v roce 2001, tehdy ještě startoval za volantem Toyoty Coroly WRC.
Menší problém však oba piloti mají v tom, že se zatím neví, jak se oba budou střídat. "V tuto chvíli to vypadá, že já bych jel zkoušky, které se mi líbí a Bernd by zase jel ty, které se líbí jemu. Jenže já jsem vysoký 1,79 m a Bernd 1,92, takže je tu problém se polohou sedačky. Uvidíme, ještě to musíme promyslet," dodáva Tsjoen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.