Tovární tým Škody Motorsport nasadí na specifickou belgickou soutěž domácího specialistu.
Freddyho Loixe netřeba českým fanouškům představovat. Tento belgický pilot se i několikrát objevil na Barum Czech Rally Zlín a to jak v barvách Škody Motorsport tak Peugeotu. Dokonce zde dokázal i nejednou vyhrát. V současné době se Freddy výhradně věnuje domácímu belgickému mistrovství, kde startuje s Fordem Focus WRC a na čtyřech soutěžích ještě nepoznal hořkost porážky. Vypadalo to tedy hodně dlouho na to, že Freddy slavnou domácí Ypres Rally vynechá. Nakonec je všemu jinak.
Dlouho se taktéž vedly spekulace o jeho startu s Citroenem či právě s Fabií S2000. Nakonec vše dopadlo dobře, jelikož se všichni partneři, včetně hlavního sponzora BFO, dohodli a Freddy nakonec na Ypres Rally odstartuje a dokonce v barvách továrního týmu Škoda Motorsport, kam se vrací po dvouleté odmlce. S Fabií bude obhajovat i vítězství z roku 2011, kde rovněž vyhrál v barvách Škody.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?