Asfalt i šotolina, den i noc. Na španělském pobřeží připravili organizátoři celkem 15 rychlostních zkoušek. V harmonogramu soutěže je jedna šotolinová etapa, do které si jezdci budou moci zvolit startovní pozici. Startovat se bude opět po nějaké době v Barceloně.
Španělská rally (25. až 27. října) bude i nadále soutěží se smíšeným povrchem. Začne se dvěma dny na asfaltu, poté účastnící předposlední soutěže MS okusí také šotolinu. Start proběhne zhruba v 18 hodin místního času, poté bude první etapa odjeta v noci na asfaltu.
Také druhý den bude probíhat na asfaltu. Až v neděli poměří účastníci síly na šotolině. Ještě předtím v sobotu večer budou smět jezdci zvolit svoje pořadí na šotolině. Celkově bude připraveno 15 rychlostních zkoušek o celkové délce 355 kilometrů.
Vloni se začínalo na šotolině, asfalt následoval o víkendu
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?