Dani Sordo řekl, že druhé místo z Rally Acropolis mu dalo tolik potřebnou jistotu, která mu snad pomůže k lepším výsledkům po špatném startu sezony.
Jezdec Citroënu prožil bezproblémovou rally a v poklidu získal druhé místo za Jarim-Mattim Latvalou. Je to jeho 20. druhé místo ze 104 startů s WRC. Na vítězství však stále marně čeká: "Po nehodě v Portugalsku, problémech Argentině a chybě ve Švédsku to nebyl zrovna lehký začátek sezony."
Španěl se svoji DS3 WRC vybojoval akorát na Rally Monte Carlo 3. místo. "Acropolis rally mám rád. Soutěž poskytuje dobrý grip, ale zároveň musíte dávat pozor na pneumatiky a auto. Nechtěl jsem moc riskovat a jet tak, jak bych jel normálně. Nakonec tento výsledek je velmi dobrý."
Dani Sordo vyhrál jen jednu ze čtrnácti rychlostních zkoušek, nebojovat s Latvalou o vítězství však bylo správné rozhodnutí: "Jari-Matti jel opravdu rychle. Abych zajížděl stejné časy, znamenalo by to riskovat. Nakonec zisk tohoto výsledku byl docela snadný, ale moc mi pomůže. Je to dobré pro moji jistotu a sebevědomí.
Za dva týdny se jede další soutěž - pokusíme se zůstat 'na dobré cestě' a soutěž opět dokončit na dobré pozici." Výkon svého jezdce pochválil také šéf týmu, Yves Matton: "Dani jel přesně podle našich očekávání. Požádali jsme ho, aby získal co možná nejlepší výsledek bez zbytečného riskování. To přesně plnil od samého začátku soutěže."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?