Dani Sordo řekl, že druhé místo z Rally Acropolis mu dalo tolik potřebnou jistotu, která mu snad pomůže k lepším výsledkům po špatném startu sezony.
Jezdec Citroënu prožil bezproblémovou rally a v poklidu získal druhé místo za Jarim-Mattim Latvalou. Je to jeho 20. druhé místo ze 104 startů s WRC. Na vítězství však stále marně čeká: "Po nehodě v Portugalsku, problémech Argentině a chybě ve Švédsku to nebyl zrovna lehký začátek sezony."
Španěl se svoji DS3 WRC vybojoval akorát na Rally Monte Carlo 3. místo. "Acropolis rally mám rád. Soutěž poskytuje dobrý grip, ale zároveň musíte dávat pozor na pneumatiky a auto. Nechtěl jsem moc riskovat a jet tak, jak bych jel normálně. Nakonec tento výsledek je velmi dobrý."
Dani Sordo vyhrál jen jednu ze čtrnácti rychlostních zkoušek, nebojovat s Latvalou o vítězství však bylo správné rozhodnutí: "Jari-Matti jel opravdu rychle. Abych zajížděl stejné časy, znamenalo by to riskovat. Nakonec zisk tohoto výsledku byl docela snadný, ale moc mi pomůže. Je to dobré pro moji jistotu a sebevědomí.
Za dva týdny se jede další soutěž - pokusíme se zůstat 'na dobré cestě' a soutěž opět dokončit na dobré pozici." Výkon svého jezdce pochválil také šéf týmu, Yves Matton: "Dani jel přesně podle našich očekávání. Požádali jsme ho, aby získal co možná nejlepší výsledek bez zbytečného riskování. To přesně plnil od samého začátku soutěže."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.