MS v rally by mělo trochu změnit svoji mediální strategii, aby zaujalo i širší diváckou kulisu. FIA a oficiální promotér si lámou hlavu už delší dobu nad tím, jak se s tímto popasovat, aniž by změnili ducha sportu.
"V soutěži s ostatními mediálními akcemi musíte nabídnout něco neobyčejného. Jinak se vám nepodaří dostat do dobrého vysílacího času v televizích," říká Oliver Ciesla, který je společně s Jonem Siebelem obchodním ředitelem společnosti WRC Promoter GmbH, která vznilka spojením Red Bull Media House a Sportsman Media Group a která je již nějakou dobu odpovědná za propagaci WRC. Společně s FIA by chtěli zařídit, aby měla rally větší akční radius. "Její obsah musí být atraktivní, vzrušující a zábavný. Rallysport to vše nabízí. Je to těžký a náročný sport."
"Má fantastické jezdce a produkuje skvělé obrázky, které byste nenašli v žádném jiném sportu na světě. Je jedinečná! My teď musíme ten sport zorganizovat tak, aby z těchto věcí mohla těžit media a to je přesně to, co teď děláme." Spousta fanoušků rally však bere navrhované změny se smíšenými pocity a obávají se, že se pomalu vytrácí duch tohoto sportu jen proto, aby se více dostal do televize.
"Nemáme v úmyslu měnit pravidla a tradice rallysportu. Úkolů je mnohem více, využít předností a snažit se je dostat do nových medií. Pokud bychom to ale vše nechali jako doposud, tak se o to nebude nikdo zajímat. Tradiční hodnoty by neměly mít cenu, kterou bychom chtěli v mediích za dostání většího prostoru platit. Zároveň ale tradiční hodnoty bez nějaké pozornosti v mediích nepřežijí," pokračuje Ciesla.
Rally je jedinečná i například soutěžemi na sněhu, jde o to ji ale dostat více do televize
Nalákat televizní diváky by měla především Power Stage, jenž by dle jednoho z návrhů zároveň měla rozhodovat, jestli jezdec celou soutěž vyhraje nebo ne. "Pokud chceme zavést živé přenosy, tak to musí časově pro televizi sedět. Hledaná zkouška musí být tou správnou. Musí mít zajímavé a atraktivní prostředí s pokud možno co nejvíce diváky kolem trati. A samozřejmě musí být sportovně napínavá! Pokud půjdeme naživo do televize, tak musí mít jezdci možnost bojovat o vítězství a nebo o prohru a celé to musí končit vyhlášením vítězů. Musíme tedy zohlednit spoustu věcí."
Cíl jejich práce je tedy jasný. Už během následujících tří let by se měl akční radius rally drasticky zvětšit. "Do konce roku 2016 bychom chtěli počet lidí sledujících rally přes televizi, internet a mobilní zařízení zdvojnásobit. Jsme optimističtí ohledně šancí na to, že v budoucnu může závod MS přitáhnout na 100 milionů lidí."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.