 
            Šéf Volkswagenu, Jost Capito, řekl, že jeho tým nikdy neztratil důvěru v Jariho-Mattiho Latvalu po nepovedeném startu do sezony. Minulý víkend už Fin vyhrál a týmu Volkswagen přinesl další vítězství.
Jari-Matti Latvala byl zkraje sezony zastínen výkony kolegy Sébastiena Ogiera. Zatímco Francouz získal tři vítězství, Latvala se trápil. Jenže až víkendové vítězství na řecké Rally Acropolis Jariho-Mattiho Latvaly přerušilo vítěznou šňůru Sébastienů v letošním roce. Fin se díky tomu dostal na druhé místo v hodnocení jezdců.
Když byl Jost Capito dotázán, jestli vítězství Jariho-Mattiho dokázalo, že byl pro VW dobrou volbou, tak Capito odpověděl takto: "Od doby, co se připojil k týmu, jsem to nikdy necítil jinak. Znám ho osm let a je absolutně tím správným jezdcem - o tom se nikdy nepochybovalo. Je více než fér, že má toto vítězství."
Šéf týmu Volkswagen Motorsport také dodal, že vždy věděl, že Latvala bude potřebovat trochu jiný druh podpory než Sébastien Ogier. "Věděli jsme, že s Jarim-Mattim to bude jiné. Přišel sem k novému týmu, k týmu odlišnému od toho, ve kterém byl po dlouhou dobu. Ale pracoval jsem s ním u Fordu a věděl jsem, že občas bude potřebovat obejmou. Je odlišným člověkem než Ogier a abyste z obou jezdců dostali to nejlepší, tak to vyžaduje jiný přistup.
Ale to, co Jari-Matti v Řecku předvedl, byl hodně, hodně dobrý výsledek. Teď od něj vidíme to nejlepší. Zná auto, zná tým a s oběma se už sžil," zakončil Belgičan. Sébastien Ogier dodal, že nebyl překvapen tím, když viděl Latvalu zpět na čele. "Od doby, kdy jsme začli tuto sezonu, jsem věděl, že bude jedním z mých hlavních rivalů."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?