Šéf Volkswagenu, Jost Capito, řekl, že jeho tým nikdy neztratil důvěru v Jariho-Mattiho Latvalu po nepovedeném startu do sezony. Minulý víkend už Fin vyhrál a týmu Volkswagen přinesl další vítězství.
Jari-Matti Latvala byl zkraje sezony zastínen výkony kolegy Sébastiena Ogiera. Zatímco Francouz získal tři vítězství, Latvala se trápil. Jenže až víkendové vítězství na řecké Rally Acropolis Jariho-Mattiho Latvaly přerušilo vítěznou šňůru Sébastienů v letošním roce. Fin se díky tomu dostal na druhé místo v hodnocení jezdců.
Když byl Jost Capito dotázán, jestli vítězství Jariho-Mattiho dokázalo, že byl pro VW dobrou volbou, tak Capito odpověděl takto: "Od doby, co se připojil k týmu, jsem to nikdy necítil jinak. Znám ho osm let a je absolutně tím správným jezdcem - o tom se nikdy nepochybovalo. Je více než fér, že má toto vítězství."
Šéf týmu Volkswagen Motorsport také dodal, že vždy věděl, že Latvala bude potřebovat trochu jiný druh podpory než Sébastien Ogier. "Věděli jsme, že s Jarim-Mattim to bude jiné. Přišel sem k novému týmu, k týmu odlišnému od toho, ve kterém byl po dlouhou dobu. Ale pracoval jsem s ním u Fordu a věděl jsem, že občas bude potřebovat obejmou. Je odlišným člověkem než Ogier a abyste z obou jezdců dostali to nejlepší, tak to vyžaduje jiný přistup.
Ale to, co Jari-Matti v Řecku předvedl, byl hodně, hodně dobrý výsledek. Teď od něj vidíme to nejlepší. Zná auto, zná tým a s oběma se už sžil," zakončil Belgičan. Sébastien Ogier dodal, že nebyl překvapen tím, když viděl Latvalu zpět na čele. "Od doby, kdy jsme začli tuto sezonu, jsem věděl, že bude jedním z mých hlavních rivalů."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?