Thierry Neuville věří, že jeho dvě pódiová umístění v MS v tomto roce dokazují, že dokáže jezdit hlavou. To by mu mělo přinést úspěch na nejvyšší úrovni.
Mladík ve svém prvním roce v MS (u Citroënu) měl problém s dojížděním závodů. Také po přestupu do M-Sportu zkraje tohoto roku to vypadalo, že bude ve svých výpadcích pokračovat, když na Monte Carlu hned zkraje zlomil zavěšení na Fiestě RS WRC.
V Mexiku však získal svoje první podium v MS, o uplynulém víkendu se v Řecku 'na bednu' postavil opět. I další dva výsledky v TOP4 pomohly Neuvillemu k průběžné páté příčce v mistrovství světa. Ta z něj dělá nejlepšího jezdce M-Sportu, navíc za svými zády drží třeba i Daniho Sorda z Citroënu.
"Nemyslel bych si, že to přijde tak brzy. Vloni jsem ukázal, že mám rychlost. Teď chci ale ukázat, že mám na to, abych dokončoval soutěže. Zvláště v Řecku to [dokončení] bylo pro mě hodně důležité. Tento výsledek, zvláště s ohledem na budoucnost, dokazuje, že dokáži být dostatečně chytrý.
Někdy to ale není lehké. Myslím to tak, že ve svých 24 letech už musím být vyspělý. Není lehké vidět rychlejší časy ostatních a vědět, že bych je také zvládl zajet, ale to nemůžu..." Na otázku, jestli jsou jeho poslední výsledky důkazem nového přístupu, Thierry Neuville odpověděl: "Ne nového, ale chytřejšího.
Vrátím se k rychlejšímu tempu a pokusím se přitom zůstat na trati. Nalezení kompromisu mezi těmito dvěma póly je snad nejtěžší věcí na rally pro jezdce s malými zkušenostmi. Ale zdá se, že se nám to daří."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?