Defekt a problémy s brzdami, pár nejrychlejších časů na RZ a velké dohánění - tak by se dala charakterizovat Rally Acropolis z pohledu Andrease Mikkelsena.
Poté, co v sobotu Andreas Mikkelsen důkladně poznával záludnosti Rally Acropolis, když se mu uvolnil přívod vzduchu pro chlazení přední pravé brzdy a navíc o drahocenný čas přišel ještě kvůli defektu, tak v neděli šlo vše podle plánu jezdce Volkswagenu. Získal tři nejrychlejší časy na RZ, díky čemuž se dostal z pátého na čtvrté místo a na závěrečné Power Stage získal ještě bonusový bod.
V roce 2008 se Andreas Mikkelsen zapsal do historických knih jako nejmladší vítěz měřeného úseku, když v Německu společně se Sébastienem Loebem a Petterem Solbergem vyhrál RZ19 (Circus Maximus).
"Neuvěřitelná rally, neuvěřitelný závěrečný den," řekl Mikkelsen v cíli soutěže. "Po sobotních problémech se vše vyvinulo v náš prospěch. Chytli jsme dobrý rytmus a snažili jsme se vyvíjet tlak na třetího [ve skutečnosti čtvrtého] Nassera Al-Attiyaha. Úspěšně. Už na prvních průjezdech zkouškami jsem stáhl odstup a Nassera těsně porážel. Že jsem při tom získal také tři nejrychlejší časy na RZ, byla samozřejmě třešnička na dortu. S výsledkem Rally Acropolis a s naším výkonem jsme spokojeni."
"Je to nejlepší výsledek v MS v mé kariéře, za který jsem rád. Poděkoval jsem také mým mechanikům, kteří včera předvedli tak neuvěřitelnou práci. To vše ve vás vytváří chuť dosáhnout víc už na příští soutěži na Sardinii."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.