Mikkelsen děkuje mechanikům a už na Sardinii chce víc

Mikkelsen, Andreas - Floene, Ola
Mikkelsen, Andreas - Floene, Ola, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 4. června 2013 17:45
Sdílej:

Defekt a problémy s brzdami, pár nejrychlejších časů na RZ a velké dohánění - tak by se dala charakterizovat Rally Acropolis z pohledu Andrease Mikkelsena.

Poté, co v sobotu Andreas Mikkelsen důkladně poznával záludnosti Rally Acropolis, když se mu uvolnil přívod vzduchu pro chlazení přední pravé brzdy a navíc o drahocenný čas přišel ještě kvůli defektu, tak v neděli šlo vše podle plánu jezdce Volkswagenu. Získal tři nejrychlejší časy na RZ, díky čemuž se dostal z pátého na čtvrté místo a na závěrečné Power Stage získal ještě bonusový bod. 

V roce 2008 se Andreas Mikkelsen zapsal do historických knih jako nejmladší vítěz měřeného úseku, když v Německu společně se Sébastienem Loebem a Petterem Solbergem vyhrál RZ19 (Circus Maximus). 

"Neuvěřitelná rally, neuvěřitelný závěrečný den," řekl Mikkelsen v cíli soutěže. "Po sobotních problémech se vše vyvinulo v náš prospěch. Chytli jsme dobrý rytmus a snažili jsme se vyvíjet tlak na třetího [ve skutečnosti čtvrtého] Nassera Al-Attiyaha. Úspěšně. Už na prvních průjezdech zkouškami jsem stáhl odstup a Nassera těsně porážel. Že jsem při tom získal také tři nejrychlejší časy na RZ, byla samozřejmě třešnička na dortu. S výsledkem Rally Acropolis a s naším výkonem jsme spokojeni."

"Je to nejlepší výsledek v MS v mé kariéře, za který jsem rád. Poděkoval jsem také mým mechanikům, kteří včera předvedli tak neuvěřitelnou práci. To vše ve vás vytváří chuť dosáhnout víc už na příští soutěži na Sardinii."

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?