Hvězda Volkswagenu, Sébastien Ogier, nastoupí do druhé etapy v rámci Rally2. Včera se jely jen dvě RZ, takže jeho konto bylo zatíženo "jen" 10 minutovou penalizací. Jeho Volkswagen Polo R WRC zastavil nízký tlak paliva.
Páteční problém znamená první odstoupení Francouze v letošním roce. Jeho náskok v čele tabulky jezdců je 54 bodů, ovšem na Sébastiena Loeba. "Pochopitelně je to frustrující. Prvních pět soutěží pro nás proběhlo perfektně. Toto je poprvé v sezoně, kdy musíme čelit časové ztrátě.
Do druhé etapy odstartujeme v rámci Rally2 s penalizací 10 minut. To samozřejmě kompletně mění naši strategii a přístup ke zbytku soutěže. Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom z Řecka vytěžili maximum. Pokusíme se získat maximum možných bodů. To je nás cíl," odhaluje před startem 2. etapy Sébastien Ogier.
Šéf VW Capito k tomu dodává: "I s penalizací 10 minut bych ještě Seba neodepisoval. Až do posledního momentu soutěže se může stát prakticky cokoliv. Nezapomeňme, že tohle je neohleduplná soutěž k závodním vozům."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?