Sébastien Ogier je důvodem, proč se Sébastien Loeb rozhodl pro pomalý odchod ze scény WRC. Alespoň si to myslí Marc Surer, bývalý pilot F1.
Se ziskem 122 bodů vede suverénně tabulku mistrovství světa Sébastien Ogier a vypadá to, že se stane prvním mistrem světa v éře po Sébastianu Loebovi. Hvězda týmu Citroën letos jede pouze vybrané soutěže, tím pádem v šampionátu nehraje zásadní roli. Podle Marca Surera sehrál Sébastien Ogier jistou roli v rozhodnutí Sébastiena Loeba pomalu z rallysportu odejít.
"Loeb skončil kvůli Ogierovi. Viděl, že do MS vstupuje někdo, kdo je na jeho úrovni a navíc je mnohem mladší. Je možné, že jsme na prahu nové éry," připouští Švýcar.
Určitě není bez zajímavosti, že už vloni se rozhodl Loeb v MS setrvat pouze pod podmínkou, že Ogier nebude jeho kolegou: "Chování obou soutěžáků mi připomíná časy Alaina Prosta s Ayrtonem Sennou."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?