Sébastien Ogier je důvodem, proč se Sébastien Loeb rozhodl pro pomalý odchod ze scény WRC. Alespoň si to myslí Marc Surer, bývalý pilot F1.
Se ziskem 122 bodů vede suverénně tabulku mistrovství světa Sébastien Ogier a vypadá to, že se stane prvním mistrem světa v éře po Sébastianu Loebovi. Hvězda týmu Citroën letos jede pouze vybrané soutěže, tím pádem v šampionátu nehraje zásadní roli. Podle Marca Surera sehrál Sébastien Ogier jistou roli v rozhodnutí Sébastiena Loeba pomalu z rallysportu odejít.
"Loeb skončil kvůli Ogierovi. Viděl, že do MS vstupuje někdo, kdo je na jeho úrovni a navíc je mnohem mladší. Je možné, že jsme na prahu nové éry," připouští Švýcar.
Určitě není bez zajímavosti, že už vloni se rozhodl Loeb v MS setrvat pouze pod podmínkou, že Ogier nebude jeho kolegou: "Chování obou soutěžáků mi připomíná časy Alaina Prosta s Ayrtonem Sennou."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?