 
            Po dvou testovacích dnech v Řecku se Jari-Matti Latvala cítí na Řeckou Rally Acropolis dobře připraven. Podle některých pozorovatelů je právě Fin momentálně jediným, kdo dokáže Sébastiena Ogiera porazit.
Fáze, kdy si Jari-Matti Latvala zvykl na nový tým Volkswagen Motorsport, je pryč. Fin dostal v mezičase již možnost nastavit si Polo R WRC podle svých představ a jeho cíle pro Řecko jsou tomu odpovídající: "Na soutěž jsem se optimálně připravil. Po mém návratu z Argentiny jsem v Řecku dva dny testoval. Zaměřovali jsme se především na zavěšení a trakci vozu. Speciálně to druhé je v Řecku velmi důležité. Je zde hodně horizontů a skoků.
Vloni jsem zde dlouho bojoval o vítězství. Jenže pak jsem dostal po mé chybě defekt a propadl jsem se na třetí místo. Letos chci soutěž zvládnout bez problémů a ideálně zabojovat o vítězství. Je to nejtěžší soutěž roku. Trať patří k velkým výzvám v MS. Rychlé pasáže s relativně hrubým podkladem jsou střídány s pomalýmy docela rovnými úseky.
Během souěže na Vás tedy čeká spousta rozdílných situací a všechno musíte zvládnout. Akropolis je letos se svými zhruba 300 ostrými kilometry opravdu krátká. To znamená, že musíte být rychlý hned od začátku. I tak jsou v soutěži i nadále úseky, ve kterých musíte hlavně pošetřit materiál. Je zapotřebí najít dobrý kompromis.
Sébastien je velmi silný a až doposud měl skvělou sezonu. Je to stejný jako bojovat proti Loebovi. Abyste je mohli porazit, musí všechno vyjít. Nejlepší by bylo, kdyby šlo vše tak dobře, jako během posledního dne v Argentině. V Řecku chci navázat na to, kde jsem v Argentíně končil."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?