AKTUALIZOVÁNO O FOTKU VOZU; Oznámení, že se Michal Kosciuszko rozhodl již dále v MS nepokračovat s vozem Mini John Cooper Works WRC týmu Motorsport Italia, dostihlo italský tým přesně v době, kdy dorazil do Itálie. Nyní stojí v servisním parku auto WRC, které je připravené odstartovat do závodu, jenže nikdo s ním nechce jet.
Zklamání pro Motorsport Italii. Spolupráce s Michalem Kosciuszkem a jeho sponzorem Lotos najednou skončila - ještě přitom není ani polovina sezony. "Myslím, že měli vysoká očekávání. Mluvilo se o spoustě důvodů [pro jejich rozhodnutí]. Špatné výsledky, které jsme společně s Michalem dosáhli, jsou neoddiskutovatelné. Někteří také mluvili o pneumatikách.
Ale já musím říct, že my jsme se značkou D-MACK spokojeni. Pneumatiky fungují dobře a v Portugalsku a Argentině byly opravdu dobré. Naše spolupráce s D-MACKem je velkorysá," říká šéf týmu Motorsport Italia, Bruno di Pianto. Podle jeho mínění si Kosciuszko se svými partnery nastavili moc vysoké cíle a vstup Poláka do MS byl pro ně 'velkým soustem'.
"Pochopitelně každý jezdec chce pořád jezdit na špici. Michael se o to pokusil, jenže narazil na mladé piloty, kteří už mají zkušenosti s rallysportem na této úrovni. Myslím, že pro Michala bylo obtížné být konkurenceschopný hned od samého začátku. To mu ale mělo být jasné od začátku."
Vloni se tým Motorsport Italia v půlce sezony rozešel a Araujem
Kosciuszko bude v MS pokračovat s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport, vynechá jen Řeckou rally. Jeho bývalé Mini je momentálně v Řecku. Tým se o ukončení spolupráce dozvěděl moc pozdě a už nemohl nákladní auto se soutěžním vozem zastavit. Auto připravené odstartovat do soutěže tak stojí v servisním parku, nicméně nikdo s ním nepojede.
Jen připomeňme, že překvapivé ukončení spolupráce mezi týmem Motorsport Italia a jezdcem jsme zažili již minulé léto. Tehdy byl Armindo Araujo nahrazen Chrisem Atkinsonem.
O připraveném mini svědčí i tato fotografie. (zdroj: www.flickr.com)
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?