AKTUALIZOVÁNO O FOTKU VOZU; Oznámení, že se Michal Kosciuszko rozhodl již dále v MS nepokračovat s vozem Mini John Cooper Works WRC týmu Motorsport Italia, dostihlo italský tým přesně v době, kdy dorazil do Itálie. Nyní stojí v servisním parku auto WRC, které je připravené odstartovat do závodu, jenže nikdo s ním nechce jet.
Zklamání pro Motorsport Italii. Spolupráce s Michalem Kosciuszkem a jeho sponzorem Lotos najednou skončila - ještě přitom není ani polovina sezony. "Myslím, že měli vysoká očekávání. Mluvilo se o spoustě důvodů [pro jejich rozhodnutí]. Špatné výsledky, které jsme společně s Michalem dosáhli, jsou neoddiskutovatelné. Někteří také mluvili o pneumatikách.
Ale já musím říct, že my jsme se značkou D-MACK spokojeni. Pneumatiky fungují dobře a v Portugalsku a Argentině byly opravdu dobré. Naše spolupráce s D-MACKem je velkorysá," říká šéf týmu Motorsport Italia, Bruno di Pianto. Podle jeho mínění si Kosciuszko se svými partnery nastavili moc vysoké cíle a vstup Poláka do MS byl pro ně 'velkým soustem'.
"Pochopitelně každý jezdec chce pořád jezdit na špici. Michael se o to pokusil, jenže narazil na mladé piloty, kteří už mají zkušenosti s rallysportem na této úrovni. Myslím, že pro Michala bylo obtížné být konkurenceschopný hned od samého začátku. To mu ale mělo být jasné od začátku."
Vloni se tým Motorsport Italia v půlce sezony rozešel a Araujem
Kosciuszko bude v MS pokračovat s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport, vynechá jen Řeckou rally. Jeho bývalé Mini je momentálně v Řecku. Tým se o ukončení spolupráce dozvěděl moc pozdě a už nemohl nákladní auto se soutěžním vozem zastavit. Auto připravené odstartovat do soutěže tak stojí v servisním parku, nicméně nikdo s ním nepojede.
Jen připomeňme, že překvapivé ukončení spolupráce mezi týmem Motorsport Italia a jezdcem jsme zažili již minulé léto. Tehdy byl Armindo Araujo nahrazen Chrisem Atkinsonem.
O připraveném mini svědčí i tato fotografie. (zdroj: www.flickr.com)
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.