Košický XIQIO Rally Team ešte na štarte novodobej Rally Tríbeč neabsentoval a inak tomu nebude ani v tomto roku. Rovnako ako pred rokom, aj teraz bude hájiť farby tímu posádka András Hadik – Krisztián Kertész na Subaru Impreza špecifikácie R4.
Po minuloročnej Rally Tríbeč povedal András Hadik, že s jej priebehom je v podstate spokojný, aj keď v úvode stratil niekoľko sekúnd, ktoré samozrejme v závere chýbali. Napriek tomu posádke XIQIO Rally team v konečnom hodnotení patrilo šieste miesto absolútneho poradia a tretie v triede 2. „Nechcem mať prehnané ambície, ale na druhej strane musím rovno povedať, že by som bol spokojný, ak by sa Andrásovi s Krisztiánom podarilo minimálne obhájiť vlaňajšie umiestnenie. Viem však, že to bude veľmi ťažké, na štarte je trojica vozidiel špecifikácie WRC, proti ktorým sa bude ťažko bojovať, navyše všetky rýchlostné skúšky umiestnené v kopcoch sa pôjdu práve hore kopcom, čiže tu budú mať určite výhodu vozidlá WRC. Nič to, všetci budú mať rovnaké podmienky, tak ostáva iba dúfať, že tento hendikep zrovnáme na ostatných úsekoch,“ vysvetlil manažér XIQIO Rally Teamu, Marián Mičák.
András Hadik sa už v minulom roku vyjadril, že Rally Tríbeč sa mu celkovo pozdávala: „Bola to pekná súťaž, len trochu rozbité rýchlostky, hlavne Skýcov. Dúfam, že sa cesty podarilo opraviť, ak nie, defekty môžu vážne prehovoriť do výsledkov. Predpoveď počasia zatiaľ tiež nevyzerá ružovo a ak prídu predpovedané prehánky, to bude ďalší fakt, ktorý bude rozhodovať. Dúfam, že sa nám všetko vydarí a dosiahneme dobrý výsledok.“
Rally Tríbeč štartuje v posledný májový deň, v piatok predstavením súťažných posádok, pričom v boji o čas budú účastníci tejto tretej slovenskej súťaže bojovať počas prvého a druhého júna. Meno víťaznej posádky sa dozvieme v nedeľu po šestnástej hodine.
Rally Tríbeč štartuje v posledný májový deň, v piatok predstavením súťažných posádok, pričom v boji o čas budú účastníci tejto tretej slovenskej súťaže bojovať počas prvého a druhého júna. Meno víťaznej posádky sa dozvieme v nedeľu po šestnástej hodine.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?