Košický XIQIO Rally Team ešte na štarte novodobej Rally Tríbeč neabsentoval a inak tomu nebude ani v tomto roku. Rovnako ako pred rokom, aj teraz bude hájiť farby tímu posádka András Hadik – Krisztián Kertész na Subaru Impreza špecifikácie R4.
Po minuloročnej Rally Tríbeč povedal András Hadik, že s jej priebehom je v podstate spokojný, aj keď v úvode stratil niekoľko sekúnd, ktoré samozrejme v závere chýbali. Napriek tomu posádke XIQIO Rally team v konečnom hodnotení patrilo šieste miesto absolútneho poradia a tretie v triede 2. „Nechcem mať prehnané ambície, ale na druhej strane musím rovno povedať, že by som bol spokojný, ak by sa Andrásovi s Krisztiánom podarilo minimálne obhájiť vlaňajšie umiestnenie. Viem však, že to bude veľmi ťažké, na štarte je trojica vozidiel špecifikácie WRC, proti ktorým sa bude ťažko bojovať, navyše všetky rýchlostné skúšky umiestnené v kopcoch sa pôjdu práve hore kopcom, čiže tu budú mať určite výhodu vozidlá WRC. Nič to, všetci budú mať rovnaké podmienky, tak ostáva iba dúfať, že tento hendikep zrovnáme na ostatných úsekoch,“ vysvetlil manažér XIQIO Rally Teamu, Marián Mičák.
András Hadik sa už v minulom roku vyjadril, že Rally Tríbeč sa mu celkovo pozdávala: „Bola to pekná súťaž, len trochu rozbité rýchlostky, hlavne Skýcov. Dúfam, že sa cesty podarilo opraviť, ak nie, defekty môžu vážne prehovoriť do výsledkov. Predpoveď počasia zatiaľ tiež nevyzerá ružovo a ak prídu predpovedané prehánky, to bude ďalší fakt, ktorý bude rozhodovať. Dúfam, že sa nám všetko vydarí a dosiahneme dobrý výsledok.“
Rally Tríbeč štartuje v posledný májový deň, v piatok predstavením súťažných posádok, pričom v boji o čas budú účastníci tejto tretej slovenskej súťaže bojovať počas prvého a druhého júna. Meno víťaznej posádky sa dozvieme v nedeľu po šestnástej hodine.
Rally Tríbeč štartuje v posledný májový deň, v piatok predstavením súťažných posádok, pričom v boji o čas budú účastníci tejto tretej slovenskej súťaže bojovať počas prvého a druhého júna. Meno víťaznej posádky sa dozvieme v nedeľu po šestnástej hodine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.