Polák Michal Kosciuszko, který jako poslední pravidelně startoval s Mini JCW WRC v MS, mění svůj vůz. Michal mění vůz od Prodrivu za auto z dílen M-Sportu.
Díky tomu, že bude Kosciuzsko startovat dále už s Fordem Fiesta RS WRC se z MS vytrácí poslední Mini John Cooper Works WRC. FIA už změnu vozidla povolila. Rozhodnutí pro změnu techniky padlo po sérii technických problémů, které během startů s Mini nastaly.
"Díky tomu [technickým problémům] byl start do sezony velmi těžký. Společně s mým sponzorem jsme se tedy rozhodli pro změnu auta," prohlásil stroze jezdec. Polák vynechá rally v Řecku a s Fordem se poprvé představí až v Itálii.
Mini se vrátilo do MS v roce 2011 s partnerem v podobě Prodrivu. I přes poměrně povedený vstup do MS a překvapivé časy nového stroje se nepodařilo týmu pro sezonu 2012 sehnat sponzora projektu. Poté se obě strany (BMW a Prodrive) nedohodly na finančních podmínkách pokračování projektu a nad Mini se začala stahovat černá mračna.
Meeke a Sordo dokázali, že Mini není/byl špatný vůz
Jenže pak se objevil polotovární tým Motorsport Italia, který se postaral o nasazování aut v loňské sezoně. Jenže letos se Italové dohodli na startech právě s Kosciuszkem a tím končí i tento projekt...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?