Polák Michal Kosciuszko, který jako poslední pravidelně startoval s Mini JCW WRC v MS, mění svůj vůz. Michal mění vůz od Prodrivu za auto z dílen M-Sportu.
Díky tomu, že bude Kosciuzsko startovat dále už s Fordem Fiesta RS WRC se z MS vytrácí poslední Mini John Cooper Works WRC. FIA už změnu vozidla povolila. Rozhodnutí pro změnu techniky padlo po sérii technických problémů, které během startů s Mini nastaly.
"Díky tomu [technickým problémům] byl start do sezony velmi těžký. Společně s mým sponzorem jsme se tedy rozhodli pro změnu auta," prohlásil stroze jezdec. Polák vynechá rally v Řecku a s Fordem se poprvé představí až v Itálii.
Mini se vrátilo do MS v roce 2011 s partnerem v podobě Prodrivu. I přes poměrně povedený vstup do MS a překvapivé časy nového stroje se nepodařilo týmu pro sezonu 2012 sehnat sponzora projektu. Poté se obě strany (BMW a Prodrive) nedohodly na finančních podmínkách pokračování projektu a nad Mini se začala stahovat černá mračna.
Meeke a Sordo dokázali, že Mini není/byl špatný vůz
Jenže pak se objevil polotovární tým Motorsport Italia, který se postaral o nasazování aut v loňské sezoně. Jenže letos se Italové dohodli na startech právě s Kosciuszkem a tím končí i tento projekt...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?