Sébastien Loeb si vyzkouší i FIA European Rallycross Championship, když ve francouzském Loheacu 31. srpna až 1. září zúčastní závodu této série.
Sébastien Loeb se v sedmém podniku letošní sezony rallycrossu představí s Citroenem DS3 Supercar. Znamená to jediné, opět si tak zazávodí proti Petterovi Solbergovi. Sébastien Loeb se kromě rallycrossu letos ještě představí nebo představil ve World Rally Championship, FIA GT Championship, FIA European Rallycross Championship a na slavném Pikes Peak International Hill Climb.
Loeb Citroën DS3 Supercar již zná z loňska, kdy ho řídil při svém vítězství na X Games v Los Angeles. "Rok 2013 je pro mě rokem plným výzev. Dostal jsem pozvánku od organizátora, Patricka Germaina, a já se rozhodl na ní odpovědět pozitivně. Kromě X Games nemám s rallycrossem žádné zkušenosti, takže asi budu muset s rychlými specialisty tvrdě bojovat v šampionátu s vysokou úrovní," řekl Sébastien Loeb.
"Moji zkušenost na X Games jsem si vloni užil a teď očekávám něco podobného. Loheac je svatyní rallycrossu. Je to dobře známý podnik, která je obyvkle hojně navštěvován. Po sportovní stránce je to hodně těžký závod. Nemohl jsem si tak nechat ujít tuto možnost alespoň jednou v mé kariéře se zúčastnit, zvláště protože je to s Citroënem DS3. Už se na závod v Loheacu těším, těším se na setkání s fanoušky a na závodění."
Závod v Loheac se do kalendáře evropského šampionátu v rallycrossu vrací po více jak dekádě. Závod se jede asi 30 km jižně do Rennes v Bretani.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?