Sébastien Loeb si vyzkouší i FIA European Rallycross Championship, když ve francouzském Loheacu 31. srpna až 1. září zúčastní závodu této série.
Sébastien Loeb se v sedmém podniku letošní sezony rallycrossu představí s Citroenem DS3 Supercar. Znamená to jediné, opět si tak zazávodí proti Petterovi Solbergovi. Sébastien Loeb se kromě rallycrossu letos ještě představí nebo představil ve World Rally Championship, FIA GT Championship, FIA European Rallycross Championship a na slavném Pikes Peak International Hill Climb.
Loeb Citroën DS3 Supercar již zná z loňska, kdy ho řídil při svém vítězství na X Games v Los Angeles. "Rok 2013 je pro mě rokem plným výzev. Dostal jsem pozvánku od organizátora, Patricka Germaina, a já se rozhodl na ní odpovědět pozitivně. Kromě X Games nemám s rallycrossem žádné zkušenosti, takže asi budu muset s rychlými specialisty tvrdě bojovat v šampionátu s vysokou úrovní," řekl Sébastien Loeb.
"Moji zkušenost na X Games jsem si vloni užil a teď očekávám něco podobného. Loheac je svatyní rallycrossu. Je to dobře známý podnik, která je obyvkle hojně navštěvován. Po sportovní stránce je to hodně těžký závod. Nemohl jsem si tak nechat ujít tuto možnost alespoň jednou v mé kariéře se zúčastnit, zvláště protože je to s Citroënem DS3. Už se na závod v Loheacu těším, těším se na setkání s fanoušky a na závodění."
Závod v Loheac se do kalendáře evropského šampionátu v rallycrossu vrací po více jak dekádě. Závod se jede asi 30 km jižně do Rennes v Bretani.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?