Sébastien Loeb si vyzkouší i FIA European Rallycross Championship, když ve francouzském Loheacu 31. srpna až 1. září zúčastní závodu této série.
Sébastien Loeb se v sedmém podniku letošní sezony rallycrossu představí s Citroenem DS3 Supercar. Znamená to jediné, opět si tak zazávodí proti Petterovi Solbergovi. Sébastien Loeb se kromě rallycrossu letos ještě představí nebo představil ve World Rally Championship, FIA GT Championship, FIA European Rallycross Championship a na slavném Pikes Peak International Hill Climb.
Loeb Citroën DS3 Supercar již zná z loňska, kdy ho řídil při svém vítězství na X Games v Los Angeles. "Rok 2013 je pro mě rokem plným výzev. Dostal jsem pozvánku od organizátora, Patricka Germaina, a já se rozhodl na ní odpovědět pozitivně. Kromě X Games nemám s rallycrossem žádné zkušenosti, takže asi budu muset s rychlými specialisty tvrdě bojovat v šampionátu s vysokou úrovní," řekl Sébastien Loeb.
"Moji zkušenost na X Games jsem si vloni užil a teď očekávám něco podobného. Loheac je svatyní rallycrossu. Je to dobře známý podnik, která je obyvkle hojně navštěvován. Po sportovní stránce je to hodně těžký závod. Nemohl jsem si tak nechat ujít tuto možnost alespoň jednou v mé kariéře se zúčastnit, zvláště protože je to s Citroënem DS3. Už se na závod v Loheacu těším, těším se na setkání s fanoušky a na závodění."
Závod v Loheac se do kalendáře evropského šampionátu v rallycrossu vrací po více jak dekádě. Závod se jede asi 30 km jižně do Rennes v Bretani.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.