Zdá se, že Per Gunnar Andersson dostal druhou šanci v MS v automobilových soutěžích. Bývalý tovární jezdec Suzuki letos odjede 6 soutěží s privátní Fiestou RS WRC.
Bývalý dvojnásobný mistr J-WRC a loňský vice-mistr SWRC (porazil jej Craig Breen) už má letos za sebou jednu soutěž v MS. Poté, co se Proton stáhl (?) z MS, se Švéd dal dohromady s ukrajinským AT Rally Teamem. V Portugalsku, kde šéf týmu Oleksii Tamrazov nemohl, jej zastoupil ve Fiestě S2000.
Poté se domluvili na startu na Sardinii. Teď P.-G. Andersson oznámil kompletní program pro tuto sezonu, který kromě červnové Rally Sardinia čítá také soutěže ve Finsku, Německu, Francii, Španělsku a Velké Británii. Spolujezdec bude Emil Axelsson.
"Je to skvělé dostat tuto šanci. Myslel jsem si, že tato sezona je již pro mě passé. Jenže pak mi zavolal Oleksii a dal mi tuto šanci. Jsem mu nesmírně vděčný a jsem pochopitelně velice šťastný," říká jezdec, který začal spoluprácí s Tamrazovem jako odborný rádce.
Vloni P.-G. s Protonem
Program obsahuje mimo jiné také před každou soutěží minimálně jeden testovací den a start v rámci příprav na Finsko v Estonsku. Tamrazov bude pokračovat ve Fiestě S2000.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.