Zdá se, že Per Gunnar Andersson dostal druhou šanci v MS v automobilových soutěžích. Bývalý tovární jezdec Suzuki letos odjede 6 soutěží s privátní Fiestou RS WRC.
Bývalý dvojnásobný mistr J-WRC a loňský vice-mistr SWRC (porazil jej Craig Breen) už má letos za sebou jednu soutěž v MS. Poté, co se Proton stáhl (?) z MS, se Švéd dal dohromady s ukrajinským AT Rally Teamem. V Portugalsku, kde šéf týmu Oleksii Tamrazov nemohl, jej zastoupil ve Fiestě S2000.
Poté se domluvili na startu na Sardinii. Teď P.-G. Andersson oznámil kompletní program pro tuto sezonu, který kromě červnové Rally Sardinia čítá také soutěže ve Finsku, Německu, Francii, Španělsku a Velké Británii. Spolujezdec bude Emil Axelsson.
"Je to skvělé dostat tuto šanci. Myslel jsem si, že tato sezona je již pro mě passé. Jenže pak mi zavolal Oleksii a dal mi tuto šanci. Jsem mu nesmírně vděčný a jsem pochopitelně velice šťastný," říká jezdec, který začal spoluprácí s Tamrazovem jako odborný rádce.
Vloni P.-G. s Protonem
Program obsahuje mimo jiné také před každou soutěží minimálně jeden testovací den a start v rámci příprav na Finsko v Estonsku. Tamrazov bude pokračovat ve Fiestě S2000.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?