Zdá se, že Per Gunnar Andersson dostal druhou šanci v MS v automobilových soutěžích. Bývalý tovární jezdec Suzuki letos odjede 6 soutěží s privátní Fiestou RS WRC.
Bývalý dvojnásobný mistr J-WRC a loňský vice-mistr SWRC (porazil jej Craig Breen) už má letos za sebou jednu soutěž v MS. Poté, co se Proton stáhl (?) z MS, se Švéd dal dohromady s ukrajinským AT Rally Teamem. V Portugalsku, kde šéf týmu Oleksii Tamrazov nemohl, jej zastoupil ve Fiestě S2000.
Poté se domluvili na startu na Sardinii. Teď P.-G. Andersson oznámil kompletní program pro tuto sezonu, který kromě červnové Rally Sardinia čítá také soutěže ve Finsku, Německu, Francii, Španělsku a Velké Británii. Spolujezdec bude Emil Axelsson.
"Je to skvělé dostat tuto šanci. Myslel jsem si, že tato sezona je již pro mě passé. Jenže pak mi zavolal Oleksii a dal mi tuto šanci. Jsem mu nesmírně vděčný a jsem pochopitelně velice šťastný," říká jezdec, který začal spoluprácí s Tamrazovem jako odborný rádce.
Vloni P.-G. s Protonem
Program obsahuje mimo jiné také před každou soutěží minimálně jeden testovací den a start v rámci příprav na Finsko v Estonsku. Tamrazov bude pokračovat ve Fiestě S2000.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?