33letý Per-Gunar Andersson, zdá se, pojede Italskou rally s Fordem Fiesta RS WRC. Podle zpráv různých médií by se přitom nemuselo jednat o poslední soutěž v tomto roce.
Už dlouho se spekuluje o startu Pera Gunara Anderssona na Sardinii s Fordem Fiesta RS WRC týmu Oleksije Tamrazova. Teď se zdá, že si obě strany plácly. "Ano, zatím to není úplně jisté, ale očekávám, že pojedu s Fordem Fiesta RS WRC na Sardinii," říká ve Švédsku stále velmi populární jezdec.
Spekulovalo se už o startu v Řecku, jenže: "Ano, to [spekulace] je možné. Ale ta soutěž mi tak nesedí." Start v Itálii by navíc nemusel být posledním vystoupením s Fiestou, mluví se také o Finsku: "Vypadá to tak. Uvidíme, co se stane v budoucnu, možná něco dobrého. Každopádně, momentálně to vypadá mnohem lépe než v lednu."
P.-G. jel naposledy s aktuálním vozem WRC na Sardinii
Pokud by se slova soutěžáka potvrdila, tak by to pro něj byl první start s aktuálním vozem WRC od roku 2011. Tehdy jel s Fiestou RS WRC ve Švédsku a právě na Sardinii. Tehdy v Itálii musel využít kvůli poškození způsobeném kámenem ve stopě Super Rally (dnešní Rally2) a v cíli byl klasifikován jako 15.
Další Švéd, který pracuje na startu ve Středomoří, je překvapení letošní Švédské rally, Pontus Tiedemand.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?