33letý Per-Gunar Andersson, zdá se, pojede Italskou rally s Fordem Fiesta RS WRC. Podle zpráv různých médií by se přitom nemuselo jednat o poslední soutěž v tomto roce.
Už dlouho se spekuluje o startu Pera Gunara Anderssona na Sardinii s Fordem Fiesta RS WRC týmu Oleksije Tamrazova. Teď se zdá, že si obě strany plácly. "Ano, zatím to není úplně jisté, ale očekávám, že pojedu s Fordem Fiesta RS WRC na Sardinii," říká ve Švédsku stále velmi populární jezdec.
Spekulovalo se už o startu v Řecku, jenže: "Ano, to [spekulace] je možné. Ale ta soutěž mi tak nesedí." Start v Itálii by navíc nemusel být posledním vystoupením s Fiestou, mluví se také o Finsku: "Vypadá to tak. Uvidíme, co se stane v budoucnu, možná něco dobrého. Každopádně, momentálně to vypadá mnohem lépe než v lednu."
P.-G. jel naposledy s aktuálním vozem WRC na Sardinii
Pokud by se slova soutěžáka potvrdila, tak by to pro něj byl první start s aktuálním vozem WRC od roku 2011. Tehdy jel s Fiestou RS WRC ve Švédsku a právě na Sardinii. Tehdy v Itálii musel využít kvůli poškození způsobeném kámenem ve stopě Super Rally (dnešní Rally2) a v cíli byl klasifikován jako 15.
Další Švéd, který pracuje na startu ve Středomoří, je překvapení letošní Švédské rally, Pontus Tiedemand.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?