Pár překvapení nabízí startovní listina Rally Acropolis, šestého podniku MS v automobilových soutěžích.
Hlavním tahákem jsou pochopitelně vozy WRC, těch se na startu sejde 13. Ke stálým účastníkům se přidá v Gabriel Pozzo s Fordem Fiesta RS WRC. Argentinec pojede v Evropě poprvé od Rally Wales GB v roce 2007. Na Řecko má Gabriel dobré vzpomínky, v roce 2001 zde dokázal vyhrát skupinu N. Ve stejném roce produkční mistrovství ovládl.
Skoro polovina startujících vozů je Ford Fiesta - 6 WRC, 5 RRC, 1 S2000 a zbytek jsou vozy s poháněnou přední nápravou (startuje zde šampionát J-WRC). Mladíci nepojedou celou délku soutěže.
Početné pole uvidíme v šampionátu WRC2, na hrubé šotolině se spoustou kamenů změří síly hned 17 účastníků - mezi nimi i Robert Kubica s Citroënem DS3 RRC.
Kompletní seznam přihlášených naleznete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?