Napínavá soutěž bavila diváky v Argentině. O tom je přesvědčen i Jost Capito. Wolfsburgský tým však v Argentině musel skousnout i nepříjemná překvapení.
"Více napětí, více drama a více adrenalinu než dnes už v MS v rally zajistit nelze. Dnes jsme viděli, jak rychle se po drobných chybách může změnit celková klasifikace," řekl Jost Capito večer po konci druhé etapy. Na pátečních sedmi měřených etapách si totiž Sébastien Ogier vybudoval náskok, pak ovšem na blátě minul brzdný bod a vyjel z trati. Latvalu v pátek zase potkal defekt. Smolný pátek dovršilo poškozené zavěšení na třetím voze týmu Andrease Mikkelsena, které stálo za jeho odstoupením.
"Sébastien se během celé soutěže ukazoval v dobrém tempu, díky tomu uklouznutí ale přišel o vedení. Jari-Matti se dobře vrátil do bojů v rally, pak ho ale o dvě minuty srazil defekt. I Andreas měl smůlu, když nevydrželo jeho zavěšení. Ale i ostatní týmy v MS zažily v pátek větší či menší drama."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.