Napínavá soutěž bavila diváky v Argentině. O tom je přesvědčen i Jost Capito. Wolfsburgský tým však v Argentině musel skousnout i nepříjemná překvapení.
"Více napětí, více drama a více adrenalinu než dnes už v MS v rally zajistit nelze. Dnes jsme viděli, jak rychle se po drobných chybách může změnit celková klasifikace," řekl Jost Capito večer po konci druhé etapy. Na pátečních sedmi měřených etapách si totiž Sébastien Ogier vybudoval náskok, pak ovšem na blátě minul brzdný bod a vyjel z trati. Latvalu v pátek zase potkal defekt. Smolný pátek dovršilo poškozené zavěšení na třetím voze týmu Andrease Mikkelsena, které stálo za jeho odstoupením.
"Sébastien se během celé soutěže ukazoval v dobrém tempu, díky tomu uklouznutí ale přišel o vedení. Jari-Matti se dobře vrátil do bojů v rally, pak ho ale o dvě minuty srazil defekt. I Andreas měl smůlu, když nevydrželo jeho zavěšení. Ale i ostatní týmy v MS zažily v pátek větší či menší drama."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?