Volkswagen udělil svolení Sébastienu Ogierovi bojovat se Sébastienem Loebem i přesto, že Loeb není pro jedničku Volkswagenu z pohledu šampionátu žádná hrozba.
Jost Capito, šéf Volkswagenu pro motorsport, se nechal slyšet, že nemá v úmyslu zakazovat svému svěřenci boj s jeho odvěkým rivalem, který se vrátil v Argentině do šampionátu WRC. Sébastien Ogier si momentálně užívá komfortní 54 bodový náskok na čele tabulky a sám jezdec připustil, že v Argentině není nutné získat přímo vítězství, natožpak bojovat s úřadujícím mistrem WRC Loebem.
Capito však chápe rivalitu mezi Loebem a Ogierem a nechá svého jezdce, aby se rozhodl sám: "Porážka Loeba není prioritou pro tým. Ale určitým způsobem je to priorita pro Seba [Ogiera]. Myslím, že je dostatečně inteligentní, aby vše nezahodil v boji s Loebem, který pro šampionát není podstatný.
Má na to, aby tuto situaci zvládl. Cítí se na to, ale nebude riskovat naprosto cokoliv. Nebudu mu říkat, aby zpomalil. Může si vybrat, jesli chce riskovat. Ví, že jede svůj vlastní šampionát stejně tak za sebe jako za tým."
Zláká Ogiera souboj s Loebem anebo upřednostní šampionát?
Na otázku, zda-li by jeho jezdec dokázal porazit devítinásobného mistra světa, Jost Capito odpověděl: "Ano."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?