Sébastien Loeb nevidí v současném poli pilotů WRC nikoho, kdo by mohl být opravdovým konkurentem pro Sébastiena Ogiera. Jediné, co by mohlo šampionát zdramatizovat, je spolehlivost Pola R WRC.
"Zdá se, že si s vozem, který byl postaven teprve před nedávnem, velmi dobře rozumí. Je to velmi dobrý paket. Věděli jsme, že je rychlý. Proto nejsou jeho výsledky žádným překvapením," začíná Sébastian Loeb, který vidí svého krajana jako hlavního favorita na titul. Na právě probíhající rally mohou fanoušci rally sledovat super duel "Seb vs Seb".
Je to jedna z posledních možností, kdy se oba postaví proti sobě. Dosavadním vrcholem je sezona 2011, kdy nastupovali oba v týmu Citroën. Tehdy ale ještě Ogier občas udělal chybu, to se letos zatm netalo: "Jezdí na úrovni, kterou jsem očekával. Nemyslím si, že ho někdo může porazit. Podle papírových předpokladů to vypadá, že brzy získá titul.
Nikdy ale nic není rozhodnuto, dokud není konec. V rally jsme viděli už hodně štěstí i smůly, vrcholů i pádů." Kromě bezchybného Ogiera má Volkswagen ještě jednu výhodu - Polo R WRC je totiž podstatně mladší auto jak Ford Fiesta RS WRC nebo Citroën DS3 WRC. Auto je tedy technicky o krok dál, nicméně zbrzdit by ho mohly technické potíže.
Obrázek sezony: Ogier je zatím na stupních vítězů uprostřed, po jeho pravici (2.) je Citroën a po levici (3.) Ford/M-Sport
"Pokud vím, tak Pola měla doposud docela dost technických problémů. Třeba je budou mít i v budoucnu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?