Rally San Marino přišla o svoji pozici v kalendáři ME v automobilových soutěžích. Soutěž v Itálii měla být 7. podnikem šampionátu, konat se měla 11. - 13. června.
Soutěž se nakonec v rámci ERC neodjede kvůli finančním problémům pořadatelů. Podle slov Francoise Ribeira, šéfa ERC pro rozvoj, udělali organizátoři vše, co bylo v jejich silách, aby soutěž zachránili.
"Udělali jsme vše, abychom se pokusili udržet Rally San Marino v kalendáři ERC, ale bohužel to nebylo možné díky novému managementu motoristické federace San Marino," říká Ribeira.
"Litujeme ztráty šotolinové soutěže v Itálii, ale omezení veřejné finanční podpory neočekávaně veliké." Organizátoři ERC zároveň oznámili, že soutěž v Itálii nebudou nijak nahrazovat, v kalendáři tak zůstalo 12 podniků.
Jezdci si do tabulky započítají 4 nejlepší výsledky z prvních 6 soutěží a a další 4 nejlepší výsledky z druhých 6 soutěží. Dříve bylo dělení soutěží v kalendáři v poměru 6:7.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?