Francois Duval se snaží dokázat šéfovi Citroënu, Yvesu Mattonovi, že má stále jiskru a dostat se tak do tovární DS3 WRC pro Německou rally.
Belgický šéf francouzského týmu se totiž nechal zhruba kolem Rally Mexiko slyšet, že ve svém krajanovi stále vidí potenciálního jezdce, který by mohl jezdit pro Citroën. Podmínkou bylo, že Francois Duval zhubne a ukáže mu, že má stále zápal pro rally.
Váhu už měl bývalý tovární jezdec Fordu a Citroënu zredukovat, o tomto víkendu se snaží dokázat i zápal. Pro start v Belgii si domluvil Mini John Cooper Works WRC. O vůz se mu stará mu již dobře známý tým First Motorsport.
Duval jede se stejným Mini, se kterým vloni vyhrál na Korzice ve specifikaci RRC Dani Sordo. Na dveřích má startovní číslo 3. Největšími rivali jsou Freddy Loix - s Fordem Focus RS WRC s 2,0l motorem a Dennis Kuipers s Fordem Fiesta RS WRC. Duval se dlouho dnes držel na 2. místě a bojoval s Loixem, pak ale ztratil minutu a klesl za Kuiperse.
Soutěž můžete hezky sledovat na oficiálních stránkách soutěže.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?