Po silném výkonu ve Španělsku sní Dani Sordo o vítězství v Argentině. Na týmového šéfa, Yvese Mattona, udělala rychlost Španěla dojem.
I přes nehodu na Rally Portugal míří Dani Sordo na Argentiny, která se jede od 2. do 5. května, vysoce motivován. Španělská rally, kde Daniel druhý den začínal pouze pět sekund za vedoucím Sébastienem Ogierem, mu dává pro další šotolinovou rally naději: "V Mexiku jsem se nepoznával, ale v Portugalsku to bylo lepší jak kdy předtím," řekl Dani Sordo.
Společně s týmem Citroënu se Danimu podařilo konečně přizpůsobit nastavení DS3 WRC jeho požadavkům. "Tým na autě odvedl neuvěřitelnou práci. Změnili jsme diferenciál, tlumiče a všechno možné." Po jasném zrychlení v Portugalsku teď Španěl sní o vítězství v Argentině: "Teď můžeme jet do Argentiny bojovat o první pozici."
Vloni jel Dani v Argentině po zranění Latvaly s Fordem, Prodrive totiž tuto soutěž neměl v plánu
I přes výpadek v sobotu ráno, který byl způsoben utržením pravého zadního kola a který Sorda připravil o možnost bojovat o vítězství, se týmový šéf, Yves Matton, na svého jezdce nezlobí - spíše naopak: "Po té nehodě za mnou Dani přišel a řekl mi, že je mu to líto. Já jsem mu ale řekl: 'Dani, nemusíš se omlouvat, protože jsi mi ukázal, čeho jsi schopný a to bylo to nejdůležitější'. Už dlouho jsme v podání Daniho neviděli takovou rychlost." Nehoda tak dobrou náladu v týmu nezkazí. "Po té nehodě nebyl nějak špatný, naopak byl rád za sebe a za tým. To je hodně důležité."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?