Po silném výkonu ve Španělsku sní Dani Sordo o vítězství v Argentině. Na týmového šéfa, Yvese Mattona, udělala rychlost Španěla dojem.
I přes nehodu na Rally Portugal míří Dani Sordo na Argentiny, která se jede od 2. do 5. května, vysoce motivován. Španělská rally, kde Daniel druhý den začínal pouze pět sekund za vedoucím Sébastienem Ogierem, mu dává pro další šotolinovou rally naději: "V Mexiku jsem se nepoznával, ale v Portugalsku to bylo lepší jak kdy předtím," řekl Dani Sordo.
Společně s týmem Citroënu se Danimu podařilo konečně přizpůsobit nastavení DS3 WRC jeho požadavkům. "Tým na autě odvedl neuvěřitelnou práci. Změnili jsme diferenciál, tlumiče a všechno možné." Po jasném zrychlení v Portugalsku teď Španěl sní o vítězství v Argentině: "Teď můžeme jet do Argentiny bojovat o první pozici."
Vloni jel Dani v Argentině po zranění Latvaly s Fordem, Prodrive totiž tuto soutěž neměl v plánu
I přes výpadek v sobotu ráno, který byl způsoben utržením pravého zadního kola a který Sorda připravil o možnost bojovat o vítězství, se týmový šéf, Yves Matton, na svého jezdce nezlobí - spíše naopak: "Po té nehodě za mnou Dani přišel a řekl mi, že je mu to líto. Já jsem mu ale řekl: 'Dani, nemusíš se omlouvat, protože jsi mi ukázal, čeho jsi schopný a to bylo to nejdůležitější'. Už dlouho jsme v podání Daniho neviděli takovou rychlost." Nehoda tak dobrou náladu v týmu nezkazí. "Po té nehodě nebyl nějak špatný, naopak byl rád za sebe a za tým. To je hodně důležité."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?