Po silném výkonu ve Španělsku sní Dani Sordo o vítězství v Argentině. Na týmového šéfa, Yvese Mattona, udělala rychlost Španěla dojem.
I přes nehodu na Rally Portugal míří Dani Sordo na Argentiny, která se jede od 2. do 5. května, vysoce motivován. Španělská rally, kde Daniel druhý den začínal pouze pět sekund za vedoucím Sébastienem Ogierem, mu dává pro další šotolinovou rally naději: "V Mexiku jsem se nepoznával, ale v Portugalsku to bylo lepší jak kdy předtím," řekl Dani Sordo.
Společně s týmem Citroënu se Danimu podařilo konečně přizpůsobit nastavení DS3 WRC jeho požadavkům. "Tým na autě odvedl neuvěřitelnou práci. Změnili jsme diferenciál, tlumiče a všechno možné." Po jasném zrychlení v Portugalsku teď Španěl sní o vítězství v Argentině: "Teď můžeme jet do Argentiny bojovat o první pozici."
Vloni jel Dani v Argentině po zranění Latvaly s Fordem, Prodrive totiž tuto soutěž neměl v plánu
I přes výpadek v sobotu ráno, který byl způsoben utržením pravého zadního kola a který Sorda připravil o možnost bojovat o vítězství, se týmový šéf, Yves Matton, na svého jezdce nezlobí - spíše naopak: "Po té nehodě za mnou Dani přišel a řekl mi, že je mu to líto. Já jsem mu ale řekl: 'Dani, nemusíš se omlouvat, protože jsi mi ukázal, čeho jsi schopný a to bylo to nejdůležitější'. Už dlouho jsme v podání Daniho neviděli takovou rychlost." Nehoda tak dobrou náladu v týmu nezkazí. "Po té nehodě nebyl nějak špatný, naopak byl rád za sebe a za tým. To je hodně důležité."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.