Kris Meeke doufá, že jeho testovací role v projektu Peugeotu, 208 T16, povede k možnosti řídit tento vůz ve druhé polovině sezony v ME.
Severní Ir, který v roce 2009 vyhrál titul v Intercontinental Rally Challenge s týmem Peugeot Sport, pracuje s Craigem Breenem na vývoji a testech nové zbraně Peugeotu, 208čky. Peugeot potvrdil, že Meeke je silným kandidátem na post závodního pilota až bude vůz hotov.
"Jsem připraven jet jakoukoliv rally. Jediné, co chci, je dostat se zpět do soutěží. Není zde nic konkrétního ohledně soutěží, ale jsem si jistý, že Peugeot potřebuje odjet nějaké soutěže, dostat auto do [soutěžního] prostředí. Tak to vždycky dělali. Testy probíhaly velmi dobře," řekl Kris Meeke.
S francouzskou firmou letos v Mistrovství Evropy závodí i Craig Breen. Jen dodejme, že Kris Meeke neměl plnohodnotný závodní program od doby, kdy Prodrive zeštíhlil svoje zapojení ve WRC na konci roku 2011.
Kris Meeke s Mini JCW na Wales Rally GB 2011 (foto: BMW AG)
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?